28 produktów
Wybierz auto
55,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
55,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość przewodu [mm]: 400
Ilość biegunów: 2
64,85
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
64,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 400
Ciężar [kg]: 0.072
Rozwiń więcej danych
115,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
115,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 2
57,13
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
57,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 2
71,70
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
71,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
59,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
59,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
107,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
107,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
33,48
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
33,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość przewodu [mm]: 236
Ilość podłączonych styków: 2
59,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
59,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość przewodu [mm]: 270
Ilość podłączonych styków: 3
95,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
95,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 423
Ciężar [kg]: 0.064
Rozwiń więcej danych
96,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
96,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 350, 370
Ciężar [kg]: 0.06
Rozwiń więcej danych
105,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
105,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 12567711
Długość całkowita [mm]: 375
Rozwiń więcej danych
120,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
120,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość przewodu [mm]: 350
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
109,65
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
109,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość przewodu [mm]: 350
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
99,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
99,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość przewodu [mm]: 350
Ilość biegunów: 2
93,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
93,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość przewodu [mm]: 400
Ilość biegunów: 2
100,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
100,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość przewodu [mm]: 360
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
62,34
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
62,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość przewodu [mm]: 350
Ilość biegunów: 2
165,58
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
165,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
121,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
121,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Spalanie stukowe, nazywane niekiedy detonacyjnym, może doprowadzić do poważnych uszkodzeń silnika. Z tego względu przeciwdziałanie tego typu sytuacjom jest niezwykle ważne – w tym celu jednostka napędowa w samochodzie OPEL VECTRA B powinna być wyposażona w czujnik spalania stukowego. Sygnał pochodzący z tego elementu jest analizowany przez jednostkę sterującą w silniku, która może odpowiednio zareagować na nieprawidłowe procesy spalania.
Do najważniejszych zadań czujnika spalania stukowego należy nadzorowanie przebiegu spalania w silniku. Element ten ściśle współpracuje z układem sterowania w samochodzie OPEL VECTRA B, skutecznie zapobiegając spalaniu stukowemu i unikając niepożądanych obciążeń układu mechanicznego silnika. Objawem, który wskazuje na nieprawidłowy proces spalania i powinien zaniepokoić każdego kierowcę, jest przede wszystkim charakterystyczny stuk o głuchym i metalicznym brzmieniu, powtarzający się z dużą częstotliwością.
Czujnik spalania stukowego najczęściej umieszczany jest w kolektorze dolotowym, cylindrze lub bloku silnika – powinien znaleźć się w tym miejscu również w przypadku samochodów OPEL VECTRA B. Spalanie stukowe jest rozpoznawane z pomocą elementu piezoelektrycznego, który ma możliwość przetwarzania zmiany oddziałujących na niego sił lub zmiany kształtu napięcia elektrycznego. Czujnik spalania detonacyjnego w samochodach OPEL VECTRA B jest niezwykle precyzyjnym elementem, który może nawet konkretnie wskazać, w którym z cylindrów pojawił się problem.