5 produktów
Wybierz auto
0445534012530
Szerokość [mm]: 26
Średnica zewnętrzna [mm]: 70
191,92
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
191,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Szerokość [mm]: 26
Ciężar [kg]: 0.7
Rozwiń więcej danych
341,92
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
341,92
zł/szt.
Darmowa dostawa
45,60
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
45,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX540924
45,53
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
45,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0445534046710
Szerokość [mm]: 25
Średnica zewnętrzna [mm]: 70
270,08
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
270,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
Pasek klinowy, zwany także paskiem wielorowkowym czy paskiem osprzętu, to istotny element wyposażenia każdego auta. Dzięki niemu można zachować poprawną pracę poszczególnych układów samochodu FORD KA II. Kluczowe jest jednak odpowiednie naprężenie paska – odpowiedni napinacz paska do samochodu FORD KA II dba o prawidłowy naciąg paska tak, aby mógł on zachować sprawność działania.
Odpowiednio napięty pasek klinowy w aucie FORD KA II służy do napędzania istotnych podzespołów, dzięki którym jazda może przebiegać bezpiecznie i komfortowo. Jedną z części, za których działanie odpowiedzialny jest pasek klinowy, jest alternator – jego zadaniem jest wytwarzanie energii elektrycznej dla sterowników samochodowych, układu wtryskowego i wielu innych elementów elektrycznych.
Jeśli działanie łożysk w rolkach jest zaburzone, tj. wyraźnie dobiega z nich szum bądź piszczenie, może to sugerować uszkodzenie napinacza paska klinowego w pojeździe FORD KA II. W takim przypadku zaleca się wymianę napinacza na nowy, aby zapewnić prawidłowe funkcjonowanie układu napędowego i uniknąć dalszych problemów.