Powiadom mnie o dostępności

Napinacze paska klinowego (osprzętu) do MITSUBISHI PAJERO

4 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

średnica [mm]: 80, Wysokość [mm]: 32, Wysokość zabudowy: 56
207,67 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 0445534046810

Napinacz paska INA 534 0468 10

Szerokość [mm]: 32, średnica zewnętrzna [mm]: 80
338,65 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica [mm]: 80, Wysokość [mm]: 32, Wysokość zabudowy: 56
141,25 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica [mm]: 80, Wysokość [mm]: 32, Wysokość zabudowy: 56
176,21 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MITSUBISHI

Napinacz paska klinowego do auta MITSUBISHI PAJERO

Pasek klinowy, zwany także paskiem wielorowkowym czy paskiem osprzętu, to istotny element wyposażenia każdego auta. Dzięki niemu można zachować poprawną pracę poszczególnych układów samochodu MITSUBISHI PAJERO. Kluczowe jest jednak odpowiednie naprężenie paska – odpowiedni napinacz paska do samochodu MITSUBISHI PAJERO dba o prawidłowy naciąg paska tak, aby mógł on zachować sprawność działania.

Odpowiednio napięty pasek klinowy w aucie MITSUBISHI PAJERO służy do napędzania istotnych podzespołów, dzięki którym jazda może przebiegać bezpiecznie i komfortowo. Jedną z części, za których działanie odpowiedzialny jest pasek klinowy, jest alternator – jego zadaniem jest wytwarzanie energii elektrycznej dla sterowników samochodowych, układu wtryskowego i wielu innych elementów elektrycznych.

Wymiana paska klinowego na nowy w samochodzie MITSUBISHI PAJERO

Jeśli działanie łożysk w rolkach jest zaburzone, tj. wyraźnie dobiega z nich szum bądź piszczenie, może to sugerować uszkodzenie napinacza paska klinowego w pojeździe MITSUBISHI PAJERO. W takim przypadku zaleca się wymianę napinacza na nowy, aby zapewnić prawidłowe funkcjonowanie układu napędowego i uniknąć dalszych problemów.