4 produkty
Wybierz auto
0445534041110
Szerokość [mm]: 30
Średnica zewnętrzna [mm]: 80
297,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
297,49
zł/szt.
Darmowa dostawa
284,10
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
284,10
zł/szt.
Darmowa dostawa
0401100428
Szerokość [mm]: 30
Ciężar [kg]: 0.728
Rozwiń więcej danych
525,52
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
525,52
zł/szt.
Darmowa dostawa
INA534071110
Szerokość [mm]: 26
Średnica zewnętrzna [mm]: 70
221,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
221,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Pasek klinowy, zwany także paskiem wielorowkowym czy paskiem osprzętu, to istotny element wyposażenia każdego auta. Dzięki niemu można zachować poprawną pracę poszczególnych układów samochodu SUBARU XV I. Kluczowe jest jednak odpowiednie naprężenie paska – odpowiedni napinacz paska do samochodu SUBARU XV I dba o prawidłowy naciąg paska tak, aby mógł on zachować sprawność działania.
Odpowiednio napięty pasek klinowy w aucie SUBARU XV I służy do napędzania istotnych podzespołów, dzięki którym jazda może przebiegać bezpiecznie i komfortowo. Jedną z części, za których działanie odpowiedzialny jest pasek klinowy, jest alternator – jego zadaniem jest wytwarzanie energii elektrycznej dla sterowników samochodowych, układu wtryskowego i wielu innych elementów elektrycznych.
Jeśli działanie łożysk w rolkach jest zaburzone, tj. wyraźnie dobiega z nich szum bądź piszczenie, może to sugerować uszkodzenie napinacza paska klinowego w pojeździe SUBARU XV I. W takim przypadku zaleca się wymianę napinacza na nowy, aby zapewnić prawidłowe funkcjonowanie układu napędowego i uniknąć dalszych problemów.