Powiadom mnie o dostępności

Napinacze paska klinowego (osprzętu) do SUBARU XV I

4 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Szerokość [mm]: 30

Średnica zewnętrzna [mm]: 80

297,49

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 21.01

297,49

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

284,10

zł/szt.

Kraków: pt. 24.01

U ciebie: pt. 24.01

284,10

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Szerokość [mm]: 30

Ciężar [kg]: 0.728

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

525,52

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

525,52

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Szerokość [mm]: 26

Średnica zewnętrzna [mm]: 70

221,31

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 21.01

221,31

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do SUBARU XV I

Napinacz paska klinowego do auta SUBARU XV I

Pasek klinowy, zwany także paskiem wielorowkowym czy paskiem osprzętu, to istotny element wyposażenia każdego auta. Dzięki niemu można zachować poprawną pracę poszczególnych układów samochodu SUBARU XV I. Kluczowe jest jednak odpowiednie naprężenie paska – odpowiedni napinacz paska do samochodu SUBARU XV I dba o prawidłowy naciąg paska tak, aby mógł on zachować sprawność działania.

Odpowiednio napięty pasek klinowy w aucie SUBARU XV I służy do napędzania istotnych podzespołów, dzięki którym jazda może przebiegać bezpiecznie i komfortowo. Jedną z części, za których działanie odpowiedzialny jest pasek klinowy, jest alternator – jego zadaniem jest wytwarzanie energii elektrycznej dla sterowników samochodowych, układu wtryskowego i wielu innych elementów elektrycznych.

Wymiana paska klinowego na nowy w samochodzie SUBARU XV I

Jeśli działanie łożysk w rolkach jest zaburzone, tj. wyraźnie dobiega z nich szum bądź piszczenie, może to sugerować uszkodzenie napinacza paska klinowego w pojeździe SUBARU XV I. W takim przypadku zaleca się wymianę napinacza na nowy, aby zapewnić prawidłowe funkcjonowanie układu napędowego i uniknąć dalszych problemów.