Powiadom mnie o dostępności

Napinacze paska klinowego (osprzętu) do TOYOTA CAMRY VII

9 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Napinacz paska osprzętu FEBI BILSTEIN 27556

Szerokość [mm]: 31.5

Ciężar [kg]: 0.85

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

334,94

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

334,94

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napinacz paska osprzętu FEBI BILSTEIN 47592

Szerokość [mm]: 33.5

Ciężar [kg]: 1.49

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

347,64

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

347,64

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napinacz paska osprzętu FEBI BILSTEIN 178899

Strona zabudowy: Po stronie silnika

Szerokość [mm]: 24, 70

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

215,06

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

215,06

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napinacz paska MAXGEAR 54-1264

Szerokość [mm]: 33.5

Średnica zewnętrzna [mm]: 70

85,35

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

85,35

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napinacz paska osprzętu HART 373 776

Szerokość [mm]: 31.5

Ciężar [kg]: 0.85

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

155,46

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: wt. 29.04

U ciebie: wt. 29.04

155,46

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napinacz paska osprzętu JP GROUP 4818200100

Szerokość [mm]: 31.5

Średnica zewnętrzna [mm]: 70

192,95

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

192,95

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napinacz paska osprzętu BLUE PRINT ADBP960036

Strona zabudowy: Po stronie silnika

Szerokość [mm]: 24, 70

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

231,47

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

231,47

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napinacz paska osprzętu DAYCO APV2766

Ciężar [kg]: 1.45

Wysokość 1 [mm]: 33.63

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

331,52

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

331,52

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napinacz paska INA 533 0023 10

Szerokość [mm]: 31.5

Średnica zewnętrzna [mm]: 70

238,50

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

238,50

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do TOYOTA CAMRY VII

Napinacz paska klinowego do auta TOYOTA CAMRY VII

Pasek klinowy, zwany także paskiem wielorowkowym czy paskiem osprzętu, to istotny element wyposażenia każdego auta. Dzięki niemu można zachować poprawną pracę poszczególnych układów samochodu TOYOTA CAMRY VII. Kluczowe jest jednak odpowiednie naprężenie paska – odpowiedni napinacz paska do samochodu TOYOTA CAMRY VII dba o prawidłowy naciąg paska tak, aby mógł on zachować sprawność działania.

Odpowiednio napięty pasek klinowy w aucie TOYOTA CAMRY VII służy do napędzania istotnych podzespołów, dzięki którym jazda może przebiegać bezpiecznie i komfortowo. Jedną z części, za których działanie odpowiedzialny jest pasek klinowy, jest alternator – jego zadaniem jest wytwarzanie energii elektrycznej dla sterowników samochodowych, układu wtryskowego i wielu innych elementów elektrycznych.

Wymiana paska klinowego na nowy w samochodzie TOYOTA CAMRY VII

Jeśli działanie łożysk w rolkach jest zaburzone, tj. wyraźnie dobiega z nich szum bądź piszczenie, może to sugerować uszkodzenie napinacza paska klinowego w pojeździe TOYOTA CAMRY VII. W takim przypadku zaleca się wymianę napinacza na nowy, aby zapewnić prawidłowe funkcjonowanie układu napędowego i uniknąć dalszych problemów.