Powiadom mnie o dostępności

Rolki napinacza, prowadzące paska klinowego do BMW 3 G20

1 produkt

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Szerokość [mm]: 25.7, Materiał: tworzywo sztuczne, średnica wewnętrzna [mm]: 17, średnica zewn...
39,32 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do BMW

Rolki napinacza i rolki prowadzące pasek klinowy do samochodu BMW 3 G20

Napęd pasowy wykorzystujący pasek klinowy osadzony na rolkach pozwala zasilić wiele kluczowych podzespołów samochodu BMW 3 G20 jak m.in. alternator. Do jego prawidłowej pracy niezbędne są sprawne rolki napinacza paska klinowego oraz rolki prowadzące. Dzięki temu pasek pozostaje naciągnięty i jest prowadzony w odpowiedniej płaszczyźnie. Uszkodzenie rolek napinacza lub rolek prowadzących pasek w samochodzie BMW 3 G20 sprawia, że skuteczność napędu pasowego obniża się, a kluczowe podzespoły tracą źródło zasilania. W efekcie awaria może nawet całkowicie uniemożliwić możliwość jazdy. Na Deler.pl możesz wygodnie dobrać nowe rolki paska klinowego do samochodu BMW 3 G20, dzięki którym usuniesz usterkę.

Kiedy rolki napędu pasowego w samochodzie BMW 3 G20 wymagają wymiany?

O konieczności wymiany rolek paska klinowego w samochodzie BMW 3 G20 mogą świadczyć nietypowe hałasy wydobywające się spod maski. Uszkodzone bądź poluzowane łożyska w rolkach napinacza lub rolkach prowadzących pasek klinowy utrudniają ich swobodny obrót, a przy tym generują piszczące i zgrzytające dźwięki. Dlatego po ich pojawieniu się, należy przeprowadzić kontrolę rolek. Wymiana będzie niezbędna, jeżeli rolki prowadzące pasek klinowy nie są w stanie utrzymać go w jednej płaszczyźnie. Ponadto potrzebę wymiany wskazują również ślady korozji widoczne na rolkach, a także ich utrudniony, lub zbyt luźny obrót. Na problemy z rolkami napinacza i rolkami prowadzącymi pasek klinowy samochodu BMW 3 G20 może wskazywać również zaburzona praca podzespołów korzystających z napędu pasowego.