Powiadom mnie o dostępności

Rolki napinacza, prowadzące paska klinowego do VW T-ROC

9 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

143,43

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

143,43

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

214,13

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

214,13

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rolka napinacza paska osprzętu SNR GA357.71

Masa [g]: 455

Szerokość 1 [mm]: 24

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

127,15

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

127,15

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rolka prowadząca paska osprzętu CAFFARO 500646

Szerokość [mm]: 25

Materiał: Tworzywo sztuczne

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

32,95

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

32,95

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rolka napinacza paska osprzętu NTY RNK-AU-015

Średnica [mm]: 60

Szerokość [mm]: 24

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

38,50

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 08.05

38,50

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

177,69

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

177,69

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rolka napinacza paska osprzętu FEBEST 2387-TIG

Ciężar [kg]: 0.099

Średnica wewnętrzna [mm]: 17

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

40,99

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 08.05

40,99

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

134,18

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

134,18

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rolka napinacza paska osprzętu SNR GA357.72

Masa [g]: 604

Szerokość 1 [mm]: 24.2

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

139,71

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 08.05

139,71

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW T-ROC

Rolki napinacza i rolki prowadzące pasek klinowy do samochodu VW T-ROC

Napęd pasowy wykorzystujący pasek klinowy osadzony na rolkach pozwala zasilić wiele kluczowych podzespołów samochodu VW T-ROC jak m.in. alternator. Do jego prawidłowej pracy niezbędne są sprawne rolki napinacza paska klinowego oraz rolki prowadzące. Dzięki temu pasek pozostaje naciągnięty i jest prowadzony w odpowiedniej płaszczyźnie. Uszkodzenie rolek napinacza lub rolek prowadzących pasek w samochodzie VW T-ROC sprawia, że skuteczność napędu pasowego obniża się, a kluczowe podzespoły tracą źródło zasilania. W efekcie awaria może nawet całkowicie uniemożliwić możliwość jazdy. Na Deler.pl możesz wygodnie dobrać nowe rolki paska klinowego do samochodu VW T-ROC, dzięki którym usuniesz usterkę.

Kiedy rolki napędu pasowego w samochodzie VW T-ROC wymagają wymiany?

O konieczności wymiany rolek paska klinowego w samochodzie VW T-ROC mogą świadczyć nietypowe hałasy wydobywające się spod maski. Uszkodzone bądź poluzowane łożyska w rolkach napinacza lub rolkach prowadzących pasek klinowy utrudniają ich swobodny obrót, a przy tym generują piszczące i zgrzytające dźwięki. Dlatego po ich pojawieniu się, należy przeprowadzić kontrolę rolek. Wymiana będzie niezbędna, jeżeli rolki prowadzące pasek klinowy nie są w stanie utrzymać go w jednej płaszczyźnie. Ponadto potrzebę wymiany wskazują również ślady korozji widoczne na rolkach, a także ich utrudniony, lub zbyt luźny obrót. Na problemy z rolkami napinacza i rolkami prowadzącymi pasek klinowy samochodu VW T-ROC może wskazywać również zaburzona praca podzespołów korzystających z napędu pasowego.