26 produktów
Wybierz auto
Nr art: AJU75000200
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: AJU75000100
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: COR83403011
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: COR83403013
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: COR83403021
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: COR83403017
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: ELR796280
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: ELR173021
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: ELR597110
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: COR83403015
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: COR83403016
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: COR83403009
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: COR83403022
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: ELR597120
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: VIC613819510
Dostawa na czwartek, 4 lipca
Nr art: VIC613818010
Dostawa na czwartek, 4 lipca
Nr art: VIC611018800
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: VIC614218010
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: VIC611018810
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: VIC611018820
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Uszczelka głowicy do samochodu BMW 2 F45 to element montowany między kadłubem a głowicą silnika. Uszczelka zapewnia prawidłowy przepływ chłodziwa między cylindrami oraz właściwy ruch oleju w układzie. Z uwagi na wymagające warunki pracy – ciśnienie do 200 barów oraz temperatury sięgające ponad 2000 stopni Celsjusza, uszczelka głowicy musi charakteryzować się ogromną wytrzymałością. Z czasem uszczelka może utracić swoje właściwości, przez co nie jest w stanie zapewniać odpowiedniego uszczelnienia. Wówczas pojawiają się niepożądane objawy.
Podstawowym objawem uszkodzonej uszczelki pod głowicą jest szlam widoczny na korku wlewu oleju silnikowego. Jeżeli po odkręceniu korka da się zauważyć brązową maź, to uszczelka nie zapewnia właściwej ochrony, a do oleju przedostaje się płyn chłodniczy. Przy uszkodzonej uszczelce pod głowicą z rury wydechowej samochodu BMW 2 F45 wydobywa się chmura białego dymu. Zauważalny jest również wzrost spalania. Awaria uszczelki powoduje wzrost ciśnienia w układzie smarowania. Efektem tego olej silnikowy jest wypychany, a jego ślady są widoczne na obudowie filtra. Objawem uszczelki pod głowicą samochodu BMW 2 F45 są również pęcherzyki powietrza w zbiorniku wyrównawczym płynu chłodzącego.
Do zniszczenia uszczelki pod głowicą przyczynia się szybka i długotrwała jazda samochodem BMW 2 F45 na wysokich obrotach, która powoduje wzrost temperatury oraz ciśnienia powyżej ustalonych norm. Zniszczenie uszczelki może być również spowodowane problemami z układem chłodniczym, w tym stosowaniem chłodziwa niskiej jakości.