70 produktów
Wybierz auto
Nr art: AJU75000200
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: AJU75000100
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: VIC611048320
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: VIC611048310
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: COR83403011
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: COR83403013
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: COR83403021
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: COR83403017
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: COR83403041
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: COR83403026
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: COR83403033
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: ELR722503
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: ELR364525
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: ELR575051
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: ELR597110
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: ELR172891
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: ELR173021
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: ELR186030
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: ELR796280
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: BGACH8545
Dostawa na środę, 3 lipca
Uszczelka głowicy do samochodu BMW 2 to element montowany między kadłubem a głowicą silnika. Uszczelka zapewnia prawidłowy przepływ chłodziwa między cylindrami oraz właściwy ruch oleju w układzie. Z uwagi na wymagające warunki pracy – ciśnienie do 200 barów oraz temperatury sięgające ponad 2000 stopni Celsjusza, uszczelka głowicy musi charakteryzować się ogromną wytrzymałością. Z czasem uszczelka może utracić swoje właściwości, przez co nie jest w stanie zapewniać odpowiedniego uszczelnienia. Wówczas pojawiają się niepożądane objawy.
Podstawowym objawem uszkodzonej uszczelki pod głowicą jest szlam widoczny na korku wlewu oleju silnikowego. Jeżeli po odkręceniu korka da się zauważyć brązową maź, to uszczelka nie zapewnia właściwej ochrony, a do oleju przedostaje się płyn chłodniczy. Przy uszkodzonej uszczelce pod głowicą z rury wydechowej samochodu BMW 2 wydobywa się chmura białego dymu. Zauważalny jest również wzrost spalania. Awaria uszczelki powoduje wzrost ciśnienia w układzie smarowania. Efektem tego olej silnikowy jest wypychany, a jego ślady są widoczne na obudowie filtra. Objawem uszczelki pod głowicą samochodu BMW 2 są również pęcherzyki powietrza w zbiorniku wyrównawczym płynu chłodzącego.
Do zniszczenia uszczelki pod głowicą przyczynia się szybka i długotrwała jazda samochodem BMW 2 na wysokich obrotach, która powoduje wzrost temperatury oraz ciśnienia powyżej ustalonych norm. Zniszczenie uszczelki może być również spowodowane problemami z układem chłodniczym, w tym stosowaniem chłodziwa niskiej jakości.