8 produktów
Wybierz auto
0418415313P
Grubość [mm]: 1.3
Materiał: Metal
Rozwiń więcej danych
172,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
172,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ELR104340
Grubość [mm]: 1.35
Średnica [mm]: 98
Rozwiń więcej danych
127,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
127,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0341540480
Grubość [mm]: 1.25
Średnica [mm]: 90
Rozwiń więcej danych
71,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
71,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0340613127500
Grubość [mm]: 1.2
Otwór o śr [mm]: 97.5
Rozwiń więcej danych
180,38
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
180,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0340613127520
Grubość [mm]: 1.3
Otwór o śr [mm]: 97.5
Rozwiń więcej danych
186,67
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
186,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGACH7362J
Grubość [mm]: 1.3
Średnica 1 [mm]: 97.5
Rozwiń więcej danych
94,14
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
94,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0340613127510
Grubość [mm]: 1.25
Otwór o śr [mm]: 97.5
Rozwiń więcej danych
180,88
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
180,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041710086700
Grubość [mm]: 1.2
Średnica [mm]: 90
Rozwiń więcej danych
65,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
65,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Uszczelka głowicy do samochodu FORD MAVERICK I to element montowany między kadłubem a głowicą silnika. Uszczelka zapewnia prawidłowy przepływ chłodziwa między cylindrami oraz właściwy ruch oleju w układzie. Z uwagi na wymagające warunki pracy – ciśnienie do 200 barów oraz temperatury sięgające ponad 2000 stopni Celsjusza, uszczelka głowicy musi charakteryzować się ogromną wytrzymałością. Z czasem uszczelka może utracić swoje właściwości, przez co nie jest w stanie zapewniać odpowiedniego uszczelnienia. Wówczas pojawiają się niepożądane objawy.
Podstawowym objawem uszkodzonej uszczelki pod głowicą jest szlam widoczny na korku wlewu oleju silnikowego. Jeżeli po odkręceniu korka da się zauważyć brązową maź, to uszczelka nie zapewnia właściwej ochrony, a do oleju przedostaje się płyn chłodniczy. Przy uszkodzonej uszczelce pod głowicą z rury wydechowej samochodu FORD MAVERICK I wydobywa się chmura białego dymu. Zauważalny jest również wzrost spalania. Awaria uszczelki powoduje wzrost ciśnienia w układzie smarowania. Efektem tego olej silnikowy jest wypychany, a jego ślady są widoczne na obudowie filtra. Objawem uszczelki pod głowicą samochodu FORD MAVERICK I są również pęcherzyki powietrza w zbiorniku wyrównawczym płynu chłodzącego.
Do zniszczenia uszczelki pod głowicą przyczynia się szybka i długotrwała jazda samochodem FORD MAVERICK I na wysokich obrotach, która powoduje wzrost temperatury oraz ciśnienia powyżej ustalonych norm. Zniszczenie uszczelki może być również spowodowane problemami z układem chłodniczym, w tym stosowaniem chłodziwa niskiej jakości.