6 produktów
Wybierz auto
BGACH1528
Średnica 1 [mm]: 88.5
176,56
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
176,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041710108700
Grubość [mm]: 1.5
Średnica [mm]: 101
Rozwiń więcej danych
246,57
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
246,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
COR83403123
Grubość [mm]: 1.4
Średnica [mm]: 101
Rozwiń więcej danych
81,49
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
81,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041710157900
Średnica [mm]: 88.5
171,16
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
171,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041710187000
Grubość [mm]: 0.6
175,03
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
175,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0340611002800
Grubość [mm]: 0.75
Rodzaj uszczelnienia: Uszczelka z warstwą metalową
77,95
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
77,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Uszczelka głowicy do samochodu JEEP WRANGLER II to element montowany między kadłubem a głowicą silnika. Uszczelka zapewnia prawidłowy przepływ chłodziwa między cylindrami oraz właściwy ruch oleju w układzie. Z uwagi na wymagające warunki pracy – ciśnienie do 200 barów oraz temperatury sięgające ponad 2000 stopni Celsjusza, uszczelka głowicy musi charakteryzować się ogromną wytrzymałością. Z czasem uszczelka może utracić swoje właściwości, przez co nie jest w stanie zapewniać odpowiedniego uszczelnienia. Wówczas pojawiają się niepożądane objawy.
Podstawowym objawem uszkodzonej uszczelki pod głowicą jest szlam widoczny na korku wlewu oleju silnikowego. Jeżeli po odkręceniu korka da się zauważyć brązową maź, to uszczelka nie zapewnia właściwej ochrony, a do oleju przedostaje się płyn chłodniczy. Przy uszkodzonej uszczelce pod głowicą z rury wydechowej samochodu JEEP WRANGLER II wydobywa się chmura białego dymu. Zauważalny jest również wzrost spalania. Awaria uszczelki powoduje wzrost ciśnienia w układzie smarowania. Efektem tego olej silnikowy jest wypychany, a jego ślady są widoczne na obudowie filtra. Objawem uszczelki pod głowicą samochodu JEEP WRANGLER II są również pęcherzyki powietrza w zbiorniku wyrównawczym płynu chłodzącego.
Do zniszczenia uszczelki pod głowicą przyczynia się szybka i długotrwała jazda samochodem JEEP WRANGLER II na wysokich obrotach, która powoduje wzrost temperatury oraz ciśnienia powyżej ustalonych norm. Zniszczenie uszczelki może być również spowodowane problemami z układem chłodniczym, w tym stosowaniem chłodziwa niskiej jakości.