45 produktów
Wybierz auto
Nr art: AJU75000200
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: AJU75000100
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 0341217021
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 0341040554
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 0340613711000
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 0340613621000
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 0341789190
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 0341789200
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 0341344661
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 0341789180
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: TOP208114
Dostawa na czwartek, 4 lipca
Nr art: ELR076408
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: AJU10175600
Dostawa na jutro
Nr art: PAYAG7310
Dostawa na jutro
Nr art: 0418414187P
Dostawa na jutro
Nr art: BGACH9542B
Dostawa na jutro
Nr art: 0418415265P
Dostawa na jutro
Nr art: ELR076348
Dostawa na jutro
Nr art: ELR076358
Dostawa na jutro
Nr art: 0341217001
Dostawa na jutro
Uszczelka głowicy do samochodu LANCIA MUSA to element montowany między kadłubem a głowicą silnika. Uszczelka zapewnia prawidłowy przepływ chłodziwa między cylindrami oraz właściwy ruch oleju w układzie. Z uwagi na wymagające warunki pracy – ciśnienie do 200 barów oraz temperatury sięgające ponad 2000 stopni Celsjusza, uszczelka głowicy musi charakteryzować się ogromną wytrzymałością. Z czasem uszczelka może utracić swoje właściwości, przez co nie jest w stanie zapewniać odpowiedniego uszczelnienia. Wówczas pojawiają się niepożądane objawy.
Podstawowym objawem uszkodzonej uszczelki pod głowicą jest szlam widoczny na korku wlewu oleju silnikowego. Jeżeli po odkręceniu korka da się zauważyć brązową maź, to uszczelka nie zapewnia właściwej ochrony, a do oleju przedostaje się płyn chłodniczy. Przy uszkodzonej uszczelce pod głowicą z rury wydechowej samochodu LANCIA MUSA wydobywa się chmura białego dymu. Zauważalny jest również wzrost spalania. Awaria uszczelki powoduje wzrost ciśnienia w układzie smarowania. Efektem tego olej silnikowy jest wypychany, a jego ślady są widoczne na obudowie filtra. Objawem uszczelki pod głowicą samochodu LANCIA MUSA są również pęcherzyki powietrza w zbiorniku wyrównawczym płynu chłodzącego.
Do zniszczenia uszczelki pod głowicą przyczynia się szybka i długotrwała jazda samochodem LANCIA MUSA na wysokich obrotach, która powoduje wzrost temperatury oraz ciśnienia powyżej ustalonych norm. Zniszczenie uszczelki może być również spowodowane problemami z układem chłodniczym, w tym stosowaniem chłodziwa niskiej jakości.