Powiadom mnie o dostępności

Uszczelki głowicy do RENAULT MASTER III

7 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Grubość [mm]: 1, średnica [mm]: 86, Długość [mm]: 425, Szerokość [mm]: 196
225,30 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Grubość [mm]: 1.15, średnica [mm]: 85.8, Rodzaj uszczelnienia: uszczelka z warstwą metalową
131,50 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Grubość [mm]: 1.15, średnica [mm]: 85.8
139,66 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
236,81 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 82 00 805 657, Grubość [mm]: 1.15, średnica [mm]: 85.8, Materiał: metal
125,10 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Grubość [mm]: 1.15, otwór o śr [mm]: 85.8, Rodzaj uszczelnienia: uszczelka z warstwą metalową
162,14 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica [mm]: 86, Rodzaj uszczelnienia: uszczelka z warstwą metalową
211,26 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do RENAULT

Uszczelka głowicy do samochodu RENAULT MASTER III

Uszczelka głowicy do samochodu RENAULT MASTER III to element montowany między kadłubem a głowicą silnika. Uszczelka zapewnia prawidłowy przepływ chłodziwa między cylindrami oraz właściwy ruch oleju w układzie. Z uwagi na wymagające warunki pracy – ciśnienie do 200 barów oraz temperatury sięgające ponad 2000 stopni Celsjusza, uszczelka głowicy musi charakteryzować się ogromną wytrzymałością. Z czasem uszczelka może utracić swoje właściwości, przez co nie jest w stanie zapewniać odpowiedniego uszczelnienia. Wówczas pojawiają się niepożądane objawy.

Objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą w samochodzie RENAULT MASTER III

Podstawowym objawem uszkodzonej uszczelki pod głowicą jest szlam widoczny na korku wlewu oleju silnikowego. Jeżeli po odkręceniu korka da się zauważyć brązową maź, to uszczelka nie zapewnia właściwej ochrony, a do oleju przedostaje się płyn chłodniczy. Przy uszkodzonej uszczelce pod głowicą z rury wydechowej samochodu RENAULT MASTER III wydobywa się chmura białego dymu. Zauważalny jest również wzrost spalania. Awaria uszczelki powoduje wzrost ciśnienia w układzie smarowania. Efektem tego olej silnikowy jest wypychany, a jego ślady są widoczne na obudowie filtra. Objawem uszczelki pod głowicą samochodu RENAULT MASTER III są również pęcherzyki powietrza w zbiorniku wyrównawczym płynu chłodzącego.

Jakie są powody uszkodzenia uszczelki głowicy samochodu RENAULT MASTER III

Do zniszczenia uszczelki pod głowicą przyczynia się szybka i długotrwała jazda samochodem RENAULT MASTER III na wysokich obrotach, która powoduje wzrost temperatury oraz ciśnienia powyżej ustalonych norm. Zniszczenie uszczelki może być również spowodowane problemami z układem chłodniczym, w tym stosowaniem chłodziwa niskiej jakości.