Powiadom mnie o dostępności

Uszczelki kolektora ssącego do BMW Z4 E89

9 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Strona zabudowy: Obudowa przepustnicy, Strona zabudowy: Obudowa przepustnicy
24,41 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
54,85 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Obudowa przepustnicy, Strona zabudowy: Obudowa przepustnicy
22,33 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymagana ilość: 1, Materiał: FPM (fluor-kauczuk)
14,15 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
28,21 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymagana ilość: 1
12,43 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
51,48 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Materiał: FPM (fluor-kauczuk)
54,04 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolor: czarny, Materiał: FPM (fluor-kauczuk)
44,29 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do BMW

Uszczelka kolektora ssącego BMW Z4 E89

Uszczelka kolektora ssącego to niezbędny element układu zasilania w samochodzie BMW Z4 E89. Dzięki uszczelnieniu kolektor ssący może skutecznie doprowadzić powietrze lub mieszankę paliwowo-powietrzną do cylindrów w silniku. Zużyta uszczelka kolektora ssącego prowadzi do nieprawidłowej pracy silnika. Efektem tego są objawy utrudniające korzystanie z pojazdu. Nieszczelny kolektor może doprowadzić do poważnych uszkodzeń jednostki, które są znacznie bardziej kosztowne niż wymiana samej uszczelki kolektora ssącego w aucie BMW Z4 E89.

Objawy zużytej uszczelki kolektora ssącego w samochodzie BMW Z4 E89

Jeżeli uszczelka kolektora ssącego ulegnie zużyciu i przestanie spełniać swoją funkcję właściwie BMW Z4 E89 może wykazywać objawy charakterystyczne dla tej usterki. Nieszczelność powoduje przepuszczanie powietrza, ale również płynu chłodzącego. Efektem będzie odczuwalny spadek osiągów. Z rury wydechowej samochodu może wydobywać się nadmierna ilość białego dymu. Płyn chłodniczy może też przedostawać się do miski olejowej, jak również tworzyć widoczne plamy pod samochodem. Ubytki płynu spowodowane nieszczelnym kolektorem dolotowym prowadzą także do przegrzewania się silnika.