Powiadom mnie o dostępności

Uszczelki kolektora ssącego do CHRYSLER VOYAGER IV

8 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Kolor: szary, Materiał: Silikon, Cecha chemiczna: odporny na promienie UV, nie przyjmujący rozpusz...
25,13 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
71,26 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
139,15 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Grubość [mm]: 1, Długość [mm]: 420, Szerokość [mm]: 100, Masa [g]: 12.361
18,12 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
20,56 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Grubość [mm]: 0.2, Długość [mm]: 405, Szerokość [mm]: 190, Masa [g]: 114
126,19 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Grubość [mm]: 0.8, Długość [mm]: 360, Szerokość [mm]: 75, Masa [g]: 7.88
19,42 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
25,47 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do CHRYSLER

Uszczelka kolektora ssącego CHRYSLER VOYAGER IV

Uszczelka kolektora ssącego to niezbędny element układu zasilania w samochodzie CHRYSLER VOYAGER IV. Dzięki uszczelnieniu kolektor ssący może skutecznie doprowadzić powietrze lub mieszankę paliwowo-powietrzną do cylindrów w silniku. Zużyta uszczelka kolektora ssącego prowadzi do nieprawidłowej pracy silnika. Efektem tego są objawy utrudniające korzystanie z pojazdu. Nieszczelny kolektor może doprowadzić do poważnych uszkodzeń jednostki, które są znacznie bardziej kosztowne niż wymiana samej uszczelki kolektora ssącego w aucie CHRYSLER VOYAGER IV.

Objawy zużytej uszczelki kolektora ssącego w samochodzie CHRYSLER VOYAGER IV

Jeżeli uszczelka kolektora ssącego ulegnie zużyciu i przestanie spełniać swoją funkcję właściwie CHRYSLER VOYAGER IV może wykazywać objawy charakterystyczne dla tej usterki. Nieszczelność powoduje przepuszczanie powietrza, ale również płynu chłodzącego. Efektem będzie odczuwalny spadek osiągów. Z rury wydechowej samochodu może wydobywać się nadmierna ilość białego dymu. Płyn chłodniczy może też przedostawać się do miski olejowej, jak również tworzyć widoczne plamy pod samochodem. Ubytki płynu spowodowane nieszczelnym kolektorem dolotowym prowadzą także do przegrzewania się silnika.