10 produktów
Wybierz auto
Kolor: Szary
Materiał: Silikon
Rozwiń więcej danych
25,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
25,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0418424700P
23,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
23,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAOR4345
8,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
8,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0418423134P
24,30
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
24,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041713111100
Grubość [mm]: 0.8
Długość [mm]: 325
Rozwiń więcej danych
17,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
17,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041716029000
8,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
8,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0340713367100
21,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
21,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0340713436100
Grubość [mm]: 4
30,30
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
30,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0340713367600
23,66
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
23,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0341439770
18,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
18,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Uszczelka kolektora ssącego to niezbędny element układu zasilania w samochodzie CITROËN XM I. Dzięki uszczelnieniu kolektor ssący może skutecznie doprowadzić powietrze lub mieszankę paliwowo-powietrzną do cylindrów w silniku. Zużyta uszczelka kolektora ssącego prowadzi do nieprawidłowej pracy silnika. Efektem tego są objawy utrudniające korzystanie z pojazdu. Nieszczelny kolektor może doprowadzić do poważnych uszkodzeń jednostki, które są znacznie bardziej kosztowne niż wymiana samej uszczelki kolektora ssącego w aucie CITROËN XM I.
Jeżeli uszczelka kolektora ssącego ulegnie zużyciu i przestanie spełniać swoją funkcję właściwie CITROËN XM I może wykazywać objawy charakterystyczne dla tej usterki. Nieszczelność powoduje przepuszczanie powietrza, ale również płynu chłodzącego. Efektem będzie odczuwalny spadek osiągów. Z rury wydechowej samochodu może wydobywać się nadmierna ilość białego dymu. Płyn chłodniczy może też przedostawać się do miski olejowej, jak również tworzyć widoczne plamy pod samochodem. Ubytki płynu spowodowane nieszczelnym kolektorem dolotowym prowadzą także do przegrzewania się silnika.