10 produktów
Wybierz auto
Producenci
Tylko w połączeniu z: 70-31415-00
Kolor: Antracytowy
Rozwiń więcej danych
28,09
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
28,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 1.2
Długość [mm]: 500
Rozwiń więcej danych
39,68
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
39,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
114,06
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
114,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
29,96
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
29,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
58,90
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
58,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
24,68
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
24,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
28,60
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
28,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 1
Długość [mm]: 380
Rozwiń więcej danych
15,67
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
15,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 1.2
Długość [mm]: 400
Rozwiń więcej danych
32,66
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
32,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
58,75
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
58,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Uszczelka kolektora ssącego to niezbędny element układu zasilania w samochodzie FIAT COUPE. Dzięki uszczelnieniu kolektor ssący może skutecznie doprowadzić powietrze lub mieszankę paliwowo-powietrzną do cylindrów w silniku. Zużyta uszczelka kolektora ssącego prowadzi do nieprawidłowej pracy silnika. Efektem tego są objawy utrudniające korzystanie z pojazdu. Nieszczelny kolektor może doprowadzić do poważnych uszkodzeń jednostki, które są znacznie bardziej kosztowne niż wymiana samej uszczelki kolektora ssącego w aucie FIAT COUPE.
Jeżeli uszczelka kolektora ssącego ulegnie zużyciu i przestanie spełniać swoją funkcję właściwie FIAT COUPE może wykazywać objawy charakterystyczne dla tej usterki. Nieszczelność powoduje przepuszczanie powietrza, ale również płynu chłodzącego. Efektem będzie odczuwalny spadek osiągów. Z rury wydechowej samochodu może wydobywać się nadmierna ilość białego dymu. Płyn chłodniczy może też przedostawać się do miski olejowej, jak również tworzyć widoczne plamy pod samochodem. Ubytki płynu spowodowane nieszczelnym kolektorem dolotowym prowadzą także do przegrzewania się silnika.