8 produktów
Wybierz auto
0340703141410
Tylko w połączeniu z: 70-31415-00
Kolor: Antracytowy
Rozwiń więcej danych
26,87
zł/szt.
Kraków: śr. 02.04
U ciebie: śr. 02.04
26,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0395X5833601
24,68
zł/szt.
Kraków: wt. 01.04
U ciebie: wt. 01.04
24,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041713116900
Grubość [mm]: 1.2
Długość [mm]: 400
Rozwiń więcej danych
32,16
zł/szt.
Kraków: wt. 01.04
U ciebie: wt. 01.04
32,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0418026495P
129,51
zł/szt.
Kraków: śr. 02.04
U ciebie: śr. 02.04
129,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0341685150
30,93
zł/szt.
Kraków: wt. 01.04
U ciebie: wt. 01.04
30,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0341725840
61,12
zł/szt.
Kraków: wt. 01.04
U ciebie: wt. 01.04
61,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0340713568300
68,27
zł/szt.
Kraków: śr. 02.04
U ciebie: śr. 02.04
68,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0340713565700
28,23
zł/szt.
Kraków: wt. 01.04
U ciebie: wt. 01.04
28,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Uszczelka kolektora ssącego to niezbędny element układu zasilania w samochodzie FIAT COUPE. Dzięki uszczelnieniu kolektor ssący może skutecznie doprowadzić powietrze lub mieszankę paliwowo-powietrzną do cylindrów w silniku. Zużyta uszczelka kolektora ssącego prowadzi do nieprawidłowej pracy silnika. Efektem tego są objawy utrudniające korzystanie z pojazdu. Nieszczelny kolektor może doprowadzić do poważnych uszkodzeń jednostki, które są znacznie bardziej kosztowne niż wymiana samej uszczelki kolektora ssącego w aucie FIAT COUPE.
Jeżeli uszczelka kolektora ssącego ulegnie zużyciu i przestanie spełniać swoją funkcję właściwie FIAT COUPE może wykazywać objawy charakterystyczne dla tej usterki. Nieszczelność powoduje przepuszczanie powietrza, ale również płynu chłodzącego. Efektem będzie odczuwalny spadek osiągów. Z rury wydechowej samochodu może wydobywać się nadmierna ilość białego dymu. Płyn chłodniczy może też przedostawać się do miski olejowej, jak również tworzyć widoczne plamy pod samochodem. Ubytki płynu spowodowane nieszczelnym kolektorem dolotowym prowadzą także do przegrzewania się silnika.