8 produktów
Wybierz auto
0340703141410
Tylko w połączeniu z: 70-31415-00
Kolor: Antracytowy
Rozwiń więcej danych
27,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
27,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Szary
Materiał: Silikon
Rozwiń więcej danych
25,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
25,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 1.5
Długość 1 [mm]: 695
Rozwiń więcej danych
56,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
56,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 1.5
Długość [mm]: 695
Rozwiń więcej danych
57,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
57,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 0.75
Długość [mm]: 460
Rozwiń więcej danych
95,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
95,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0341435810
12,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
12,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIC713548100
14,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
14,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj uszczelnienia: Uszczelka z warstwą metalową
39,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
39,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Uszczelka kolektora ssącego to niezbędny element układu zasilania w samochodzie JEEP GRAND CHEROKEE I. Dzięki uszczelnieniu kolektor ssący może skutecznie doprowadzić powietrze lub mieszankę paliwowo-powietrzną do cylindrów w silniku. Zużyta uszczelka kolektora ssącego prowadzi do nieprawidłowej pracy silnika. Efektem tego są objawy utrudniające korzystanie z pojazdu. Nieszczelny kolektor może doprowadzić do poważnych uszkodzeń jednostki, które są znacznie bardziej kosztowne niż wymiana samej uszczelki kolektora ssącego w aucie JEEP GRAND CHEROKEE I.
Jeżeli uszczelka kolektora ssącego ulegnie zużyciu i przestanie spełniać swoją funkcję właściwie JEEP GRAND CHEROKEE I może wykazywać objawy charakterystyczne dla tej usterki. Nieszczelność powoduje przepuszczanie powietrza, ale również płynu chłodzącego. Efektem będzie odczuwalny spadek osiągów. Z rury wydechowej samochodu może wydobywać się nadmierna ilość białego dymu. Płyn chłodniczy może też przedostawać się do miski olejowej, jak również tworzyć widoczne plamy pod samochodem. Ubytki płynu spowodowane nieszczelnym kolektorem dolotowym prowadzą także do przegrzewania się silnika.