10 produktów
Wybierz auto
0340703141410
Tylko w połączeniu z: 70-31415-00
Kolor: Antracytowy
Rozwiń więcej danych
27,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
27,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Szary
Materiał: Silikon
Rozwiń więcej danych
25,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
25,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAMG7306
Grubość [mm]: 1
Długość 1 [mm]: 375
Rozwiń więcej danych
19,01
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
19,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0418450184P
26,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
26,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0418450187P
18,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
18,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OYO60U0300OYO
Grubość [mm]: 0.8
13,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
13,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0341545970
25,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
25,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0340715243800
23,92
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
23,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0340715305400
18,94
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
18,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041713066200
Grubość [mm]: 0.8
Długość [mm]: 390
Rozwiń więcej danych
32,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
32,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Uszczelka kolektora ssącego to niezbędny element układu zasilania w samochodzie KIA RETONA. Dzięki uszczelnieniu kolektor ssący może skutecznie doprowadzić powietrze lub mieszankę paliwowo-powietrzną do cylindrów w silniku. Zużyta uszczelka kolektora ssącego prowadzi do nieprawidłowej pracy silnika. Efektem tego są objawy utrudniające korzystanie z pojazdu. Nieszczelny kolektor może doprowadzić do poważnych uszkodzeń jednostki, które są znacznie bardziej kosztowne niż wymiana samej uszczelki kolektora ssącego w aucie KIA RETONA.
Jeżeli uszczelka kolektora ssącego ulegnie zużyciu i przestanie spełniać swoją funkcję właściwie KIA RETONA może wykazywać objawy charakterystyczne dla tej usterki. Nieszczelność powoduje przepuszczanie powietrza, ale również płynu chłodzącego. Efektem będzie odczuwalny spadek osiągów. Z rury wydechowej samochodu może wydobywać się nadmierna ilość białego dymu. Płyn chłodniczy może też przedostawać się do miski olejowej, jak również tworzyć widoczne plamy pod samochodem. Ubytki płynu spowodowane nieszczelnym kolektorem dolotowym prowadzą także do przegrzewania się silnika.