21 produktów
Wybierz auto
Nr art: FA1EP1000914
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: BGARK3345
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0550CRCP001
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: BGARK3399
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: FAIRC1085S
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 040136166
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 040134291
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0341498990
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0341485910
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: BGARK3375
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: SWA10936166
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: AJU56030200
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 041756048500
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: ELR575090
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0340713478700
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0340151000601
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0340151000801
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0493ADA106709
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Zadaniem uszczelki pokrywy zaworów w samochodzie CHRYSLER PT CRUISER jest zabezpieczenie połączenia pomiędzy zaworami i głowicą silnika. Dobrze wykonane uszczelnienie zapobiega wyciekom oleju silnikowego, co zapewnia bezpieczną pracę silnika i innych układów samochodu. Aby element ten w odpowiedni sposób spełniał swoją funkcję, musi być wytworzony z wytrzymałej gumy, która poradzi sobie z wibracjami w trakcie jazdy.
Gumowa uszczelka pokrywy zaworów ma za zadanie uszczelnianie konkretnych punktów. Musi ona być w dobrym stanie, aby zachowane było odpowiednie połączenie pomiędzy elementami. Właściwe wykonanie i poprawny montaż uszczelki przekłada się na znacznie niższe ryzyko wycieków oleju.
Jeśli uszczelka pokrywy zaworów ulegnie uszkodzeniu, prowadzi to w pierwszej kolejności do obniżenia poziomu oleju silnikowego. Następne awarie mogą być już znacznie bardziej problematyczne – w trakcie dalszego używania nieszczelnej uszczelki przyśpiesza się proces zużywania się różnych elementów silnika w pojazdach CHRYSLER PT CRUISER. To prowadzi do zaburzenia pracy spalania, a ostatecznie do nieprawidłowej pracy całego układu silnikowego. Problemy z uszczelką można bardzo szybko wykryć. W pierwszym momencie widoczne jest zużywanie większej ilości oleju. Następnym sygnałem są pojawiające się wycieki z zaworów silnika. Przy zaobserwowaniu takich sytuacji warto od razu sprawdzić stan uszczelki pokrywy zaworów.