Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
25 produktów
Wybierz auto
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Specyfikacja: With collector flap
Rozwiń więcej danych
323,19
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
323,19
zł/szt.
Darmowa dostawa
198,76
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
198,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
316,33
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
316,33
zł/szt.
Darmowa dostawa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami, bez elementu nastawczego
416,96
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
416,96
zł/szt.
Darmowa dostawa
268,43
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
268,43
zł/szt.
Darmowa dostawa
349,92
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
349,92
zł/szt.
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa od 49 zł
MCA93519
95,15
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
95,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
400,26
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
400,26
zł/szt.
Darmowa dostawa
307,63
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
307,63
zł/szt.
Darmowa dostawa
Numer komponentu: 123-00-007
368,62
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
368,62
zł/szt.
Darmowa dostawa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Specyfikacja: Withot colector flap
Rozwiń więcej danych
325,60
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
325,60
zł/szt.
Darmowa dostawa
396,26
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
396,26
zł/szt.
Darmowa dostawa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Ciężar brutto [kg]: 3.09
345,71
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
345,71
zł/szt.
Darmowa dostawa
573,56
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
573,56
zł/szt.
Darmowa dostawa
Specyfikacje asortymentowa: Przykręcany
Ilość biegunów: 3
194,26
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
194,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
197,11
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
197,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
291,19
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
291,19
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Sterowany podciśnieniem
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
272,26
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
272,26
zł/szt.
Darmowa dostawa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Wersja: Am
515,61
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
515,61
zł/szt.
Darmowa dostawa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
441,94
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
441,94
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kolektor ssący, zwany również dolotowym, to ważny element jednostki napędowej w samochodzie VW TOURAN. Jego głównym zadaniem jest doprowadzenie powietrza bądź mieszanki paliwowej do cylindrów silnika. Taki kolektor podłącza się do głowicy silnika – dzięki niemu całość może swobodnie pracować i otrzymywać właściwą ilość powietrza czy paliwa. Jeśli komponent ten działa zgodnie ze swoim zastosowaniem i nie jest uszkodzony, VW TOURAN może korzystać z pełnej mocy silnika bez żadnych wahań obrotów.
Na rynku dostępnych jest wiele kolektorów ssących. Z uwagi na różnorodność modeli samochodowych wyróżnia się kolektory dolotowe z różną liczbą rur, lokalizacją gaźnika, z innym systemem wtryskowym paliwa czy też sposobem zasilania silnika. Niektóre z nich są również wyposażone w przewody do odpowietrzania komory, turbosprężarkę czy sprężarkę mechaniczną. Kolektor należy dobrać w zależności od modelu i potrzeb samochodu – sprawdź, czym charakteryzuje się VW TOURAN, i znajdź odpowiedni produkt.
Najważniejszym elementem działania kolektora ssącego jest doprowadzenie powietrza i mieszanki paliwowej do cylindrów. Dzięki temu VW TOURAN może swobodnie funkcjonować. Jeśli jednak kolektor zostanie uszkodzony, moc silnika ulegnie zauważalnemu osłabieniu. W trakcie jazdy można wtedy zaobserwować nagłe spadki mocy, wahania obrotów czy też wyczuwalne zacięcia. Aby uniknąć tego typu problemów, należy regularnie czyścić elementy kolektora dolotowego w aucie VW TOURAN. W ten sposób można mieć pewność, że komponent ten nie zatka się i nie doprowadzi do uszkodzeń jednostki napędowej.