180 produktów
Wybierz auto
444,43
zł/szt.
Kraków: czw. 11.12
U ciebie: czw. 11.12
444,43
zł/szt.
Darmowa dostawa
FEB174910
Ciężar [kg]: 1.142
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
375,91
zł/szt.
Kraków: czw. 11.12
U ciebie: czw. 11.12
375,91
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 0.02
Zdjęcie producenta: 1
140,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 10.12
140,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
455,78
zł/szt.
Kraków: pon. 15.12
U ciebie: pon. 15.12
455,78
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektroniczny
518,64
zł/szt.
Kraków: czw. 11.12
U ciebie: czw. 11.12
518,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
MCA57836
184,25
zł/szt.
Kraków: czw. 11.12
U ciebie: czw. 11.12
184,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VDOA2C59513862
Strona zabudowy: Z lewej, z prawej
Tylko w połączeniu z: (-->anlernen)
Rozwiń więcej danych
754,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 10.12
754,34
zł/szt.
Darmowa dostawa
FEB176453
Ciężar [kg]: 1.476
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
631,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 10.12
631,37
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYBKSVW007
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Specyfikacja: With collector flap
Rozwiń więcej danych
314,79
zł/szt.
Kraków: czw. 11.12
U ciebie: czw. 11.12
314,79
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYBKSVW012
269,95
zł/szt.
Kraków: czw. 11.12
U ciebie: czw. 11.12
269,95
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
464,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 10.12
464,74
zł/szt.
Darmowa dostawa
JPN75E9175JPN
Tryb pracy: Elektryczny
Ilość połączeń: 4
476,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 10.12
476,49
zł/szt.
Darmowa dostawa
65,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 10.12
65,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
49,32
zł/szt.
Kraków: czw. 11.12
U ciebie: czw. 11.12
49,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 4
1 064,02
zł/szt.
Kraków: czw. 11.12
U ciebie: czw. 11.12
1 064,02
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Z lewej, z prawej
Tryb pracy: Elektroniczny
746,39
zł/szt.
Kraków: czw. 11.12
U ciebie: czw. 11.12
746,39
zł/szt.
Darmowa dostawa
AIC58841Set
Tryb pracy: Elektryczno-pneumatyczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem, z elektrozaworem
Rozwiń więcej danych
714,18
zł/szt.
Kraków: czw. 11.12
U ciebie: czw. 11.12
714,18
zł/szt.
Darmowa dostawa
BGAMG96005
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
321,13
zł/szt.
Kraków: czw. 11.12
U ciebie: czw. 11.12
321,13
zł/szt.
Darmowa dostawa
JPN75E9172JPN
Tryb pracy: Elektroniczny
281,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 10.12
281,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
YSPYSTB20051
247,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 10.12
247,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolektor ssący, zwany również dolotowym, to ważny element jednostki napędowej w samochodzie VW. Jego głównym zadaniem jest doprowadzenie powietrza bądź mieszanki paliwowej do cylindrów silnika. Taki kolektor podłącza się do głowicy silnika – dzięki niemu całość może swobodnie pracować i otrzymywać właściwą ilość powietrza czy paliwa. Jeśli komponent ten działa zgodnie ze swoim zastosowaniem i nie jest uszkodzony, VW może korzystać z pełnej mocy silnika bez żadnych wahań obrotów.
Na rynku dostępnych jest wiele kolektorów ssących. Z uwagi na różnorodność modeli samochodowych wyróżnia się kolektory dolotowe z różną liczbą rur, lokalizacją gaźnika, z innym systemem wtryskowym paliwa czy też sposobem zasilania silnika. Niektóre z nich są również wyposażone w przewody do odpowietrzania komory, turbosprężarkę czy sprężarkę mechaniczną. Kolektor należy dobrać w zależności od modelu i potrzeb samochodu – sprawdź, czym charakteryzuje się VW, i znajdź odpowiedni produkt.
Najważniejszym elementem działania kolektora ssącego jest doprowadzenie powietrza i mieszanki paliwowej do cylindrów. Dzięki temu VW może swobodnie funkcjonować. Jeśli jednak kolektor zostanie uszkodzony, moc silnika ulegnie zauważalnemu osłabieniu. W trakcie jazdy można wtedy zaobserwować nagłe spadki mocy, wahania obrotów czy też wyczuwalne zacięcia. Aby uniknąć tego typu problemów, należy regularnie czyścić elementy kolektora dolotowego w aucie VW. W ten sposób można mieć pewność, że komponent ten nie zatka się i nie doprowadzi do uszkodzeń jednostki napędowej.