172 produktów
Wybierz auto
FEB174910
Ciężar [kg]: 1.142
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
372,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
372,07
zł/szt.
Darmowa dostawa
428,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
428,82
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYBKSVW012
478,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
478,34
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektroniczny
574,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 14.05
574,69
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
472,90
zł/szt.
Kraków: pt. 16.05
U ciebie: pt. 16.05
472,90
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 0.02
Zdjęcie producenta: 1
140,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
140,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN75E9172JPN
Tryb pracy: Elektroniczny
323,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
323,65
zł/szt.
Darmowa dostawa
JPN75E9174JPN
Ilość biegunów: 5
303,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
303,61
zł/szt.
Darmowa dostawa
JPN80B9022JPN
Strona zabudowy: Z lewej
224,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
224,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
YSPYSTB20054
Ilość biegunów: 5
257,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
257,58
zł/szt.
Darmowa dostawa
YSPYSIM3035R
Strona zabudowy: Z prawej
242,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
242,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczno-pneumatyczny
80,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
80,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
75,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 14.05
75,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX170300
Dla numeru oe: 03l129711e
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
518,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
518,35
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Rura ssąca
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
284,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
284,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
VEMV10721364
287,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 14.05
287,61
zł/szt.
Darmowa dostawa
TRU0714260
Dla numeru oe: 059 129 711 ck
306,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 14.05
306,03
zł/szt.
Darmowa dostawa
TRU0714261
Dla numeru oe: 059 129 712 bq
277,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
277,73
zł/szt.
Darmowa dostawa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Ilość połączeń: 5
480,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
480,48
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAX170303
Dla numeru oe: 04e129712a
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
164,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
164,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolektor ssący, zwany również dolotowym, to ważny element jednostki napędowej w samochodzie VW. Jego głównym zadaniem jest doprowadzenie powietrza bądź mieszanki paliwowej do cylindrów silnika. Taki kolektor podłącza się do głowicy silnika – dzięki niemu całość może swobodnie pracować i otrzymywać właściwą ilość powietrza czy paliwa. Jeśli komponent ten działa zgodnie ze swoim zastosowaniem i nie jest uszkodzony, VW może korzystać z pełnej mocy silnika bez żadnych wahań obrotów.
Na rynku dostępnych jest wiele kolektorów ssących. Z uwagi na różnorodność modeli samochodowych wyróżnia się kolektory dolotowe z różną liczbą rur, lokalizacją gaźnika, z innym systemem wtryskowym paliwa czy też sposobem zasilania silnika. Niektóre z nich są również wyposażone w przewody do odpowietrzania komory, turbosprężarkę czy sprężarkę mechaniczną. Kolektor należy dobrać w zależności od modelu i potrzeb samochodu – sprawdź, czym charakteryzuje się VW, i znajdź odpowiedni produkt.
Najważniejszym elementem działania kolektora ssącego jest doprowadzenie powietrza i mieszanki paliwowej do cylindrów. Dzięki temu VW może swobodnie funkcjonować. Jeśli jednak kolektor zostanie uszkodzony, moc silnika ulegnie zauważalnemu osłabieniu. W trakcie jazdy można wtedy zaobserwować nagłe spadki mocy, wahania obrotów czy też wyczuwalne zacięcia. Aby uniknąć tego typu problemów, należy regularnie czyścić elementy kolektora dolotowego w aucie VW. W ten sposób można mieć pewność, że komponent ten nie zatka się i nie doprowadzi do uszkodzeń jednostki napędowej.