Powiadom mnie o dostępności

Kolektory ssące do VW

172 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Kolektor ssący FEBI BILSTEIN 174910

Ciężar [kg]: 1.142

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

372,07

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

372,07

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolektor ssący FEBI BILSTEIN 177035

Ciężar [kg]: 1.515

Kolor: Czarny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

428,82

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

428,82

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
NTY BKS-VW-012

NTY BKS-VW-012

NTYBKSVW012

478,34

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

478,34

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nastawnik klap kolektora ssącego METZGER 2100030

Tryb pracy: Elektroniczny

574,69

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 14.05

574,69

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nastawnik klap kolektora ssącego PIERBURG 7.06870.02.0

Napięcie [v]: 12

Tryb pracy: Elektryczny

472,90

zł/szt.

Kraków: pt. 16.05

U ciebie: pt. 16.05

472,90

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik klap kolektora FEBI BILSTEIN 178355

Ciężar [kg]: 0.02

Zdjęcie producenta: 1

140,01

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

140,01

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nastawnik klap kolektora ssącego JPN 75E9172-JPN

Tryb pracy: Elektroniczny

323,65

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

323,65

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nastawnik klap kolektora ssącego JPN 75E9174-JPN

Ilość biegunów: 5

303,61

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

303,61

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Moduł rury wlotowej JPN 80B9022-JPN

Strona zabudowy: Z lewej

224,70

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

224,70

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

257,58

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

257,58

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolektor ssący YSPARTS YS-IM3035R

Strona zabudowy: Z prawej

242,75

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

242,75

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór przełączający, przesłona przekierowująca (kol. dolot.) MAXGEAR 58-0213

Napięcie [v]: 12

Tryb pracy: Elektryczno-pneumatyczny

80,75

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

80,75

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

75,54

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 14.05

75,54

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Moduł rury wlotowej MAXGEAR 17-0300

Dla numeru oe: 03l129711e

Materiał: Tworzywo sztuczne

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

518,35

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

518,35

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nastawnik klap kolektora ssącego TOPRAN 633 208

Strona zabudowy: Rura ssąca

Tryb pracy: Elektryczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

284,46

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

284,46

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

287,61

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 14.05

287,61

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolektor ssący TRUCKTEC AUTOMOTIVE 07.14.260

Dla numeru oe: 059 129 711 ck

306,03

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 14.05

306,03

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolektor ssący TRUCKTEC AUTOMOTIVE 07.14.261

Dla numeru oe: 059 129 712 bq

277,73

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

277,73

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Króciec, kolektor dolotowy MAXGEAR 17-0301

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem

Ilość połączeń: 5

480,48

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

480,48

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Moduł rury wlotowej MAXGEAR 17-0303

Dla numeru oe: 04e129712a

Materiał: Tworzywo sztuczne

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

164,31

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

164,31

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW

Kolektor ssący w aucie VW

Kolektor ssący, zwany również dolotowym, to ważny element jednostki napędowej w samochodzie VW. Jego głównym zadaniem jest doprowadzenie powietrza bądź mieszanki paliwowej do cylindrów silnika. Taki kolektor podłącza się do głowicy silnika – dzięki niemu całość może swobodnie pracować i otrzymywać właściwą ilość powietrza czy paliwa. Jeśli komponent ten działa zgodnie ze swoim zastosowaniem i nie jest uszkodzony, VW może korzystać z pełnej mocy silnika bez żadnych wahań obrotów.

VW – jakie są rodzaje kolektorów dolotowych?

Na rynku dostępnych jest wiele kolektorów ssących. Z uwagi na różnorodność modeli samochodowych wyróżnia się kolektory dolotowe z różną liczbą rur, lokalizacją gaźnika, z innym systemem wtryskowym paliwa czy też sposobem zasilania silnika. Niektóre z nich są również wyposażone w przewody do odpowietrzania komory, turbosprężarkę czy sprężarkę mechaniczną. Kolektor należy dobrać w zależności od modelu i potrzeb samochodu – sprawdź, czym charakteryzuje się VW, i znajdź odpowiedni produkt.

Jak działa kolektor ssący i kiedy widać jego usterkę w samochodzie VW?

Najważniejszym elementem działania kolektora ssącego jest doprowadzenie powietrza i mieszanki paliwowej do cylindrów. Dzięki temu VW może swobodnie funkcjonować. Jeśli jednak kolektor zostanie uszkodzony, moc silnika ulegnie zauważalnemu osłabieniu. W trakcie jazdy można wtedy zaobserwować nagłe spadki mocy, wahania obrotów czy też wyczuwalne zacięcia. Aby uniknąć tego typu problemów, należy regularnie czyścić elementy kolektora dolotowego w aucie VW. W ten sposób można mieć pewność, że komponent ten nie zatka się i nie doprowadzi do uszkodzeń jednostki napędowej.