18 produktów
Wybierz auto
Producenci
0365DPV1046
Ciężar [kg]: 3.14
Wysokość 2 [mm]: 17
Rozwiń więcej danych
243,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
243,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Szerokość [mm]: 29.5
Ciężar [kg]: 2.72
Rozwiń więcej danych
155,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
155,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość żeber: 5
Średnica wewnętrzna [mm]: 30.5
Rozwiń więcej danych
203,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
203,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT45557
Szerokość [mm]: 29.5
Ilość żeber: 6
Rozwiń więcej danych
204,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
204,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GATTVD1013A
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dodatkami
271,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
271,63
zł/szt.
Darmowa dostawa
041880001159
Ciężar [kg]: 2.69
Parametr: 6pk
Rozwiń więcej danych
244,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
244,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość żeber: 5
Średnica wewnętrzna [mm]: 31.15
Rozwiń więcej danych
202,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
202,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość żeber: 5
Średnica zewnętrzna [mm]: 169
228,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
228,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 2.8
Ilość żeber: 6
Rozwiń więcej danych
229,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
229,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Urządzenia napędzane: Agregat napędzany: alternator
Średnica [mm]: 169
Rozwiń więcej danych
279,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 10.09
279,62
zł/szt.
Darmowa dostawa
Urządzenia napędzane: Agregat napędzany: alternator
Średnica [mm]: 169
Rozwiń więcej danych
301,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 10.09
301,13
zł/szt.
Darmowa dostawa
0404DPF35820K1
Ilość żeber: 6
Masa [g]: 2904
Rozwiń więcej danych
279,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
279,57
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wysokość 2 [mm]: 17
Śr. koła pasowego [mm]: 35
Rozwiń więcej danych
270,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
270,21
zł/szt.
Darmowa dostawa
ASH12208805
Wysokość [mm]: 30
Średnica wewnętrzna [mm]: 30
Rozwiń więcej danych
250,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
250,93
zł/szt.
Darmowa dostawa
JAV122805
Wysokość [mm]: 30
Średnica wewnętrzna [mm]: 30
Rozwiń więcej danych
319,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 10.09
319,93
zł/szt.
Darmowa dostawa
042270927822
Szerokość [mm]: 29.5
Ciężar [kg]: 2.72
Rozwiń więcej danych
243,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
243,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRKPAR000
Parametr: 6pk
Ilość żeber: 5
Rozwiń więcej danych
161,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
161,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HAR347005
Szerokość [mm]: 39
Średnica wewnętrzna [mm]: 30.5
Rozwiń więcej danych
165,05
zł/szt.
Kraków: pt. 12.09
U ciebie: pt. 12.09
165,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
We współczesnych pojazdach, gdzie istotne jest przekazywanie energii z silnika nie tylko na koła pojazdu, ale i do wielu różnych układów, powszechnym rozwiązaniem jest stosowanie koła pasowego wału korbowego. W samochodzie ALFA ROMEO 145, koło pasowe wału korbowego odpowiada nie tylko za przekazywanie energii z wału za pomocą paska do alternatora czy układu klimatyzacji, ale jest także odpowiedzialne za tłumienie wibracji powstających podczas rozpędzania i spowalniania wału.
Ze względu na swoją wielozadaniowość, koło pasowe wału korbowego w samochodzie ALFA ROMEO 145 jest narażone na duże obciążenia podczas pracy. Może zatem dojść do jego zużycia eksploatacyjnego. Najczęściej ulega mu element tłumiący drgania. Niesprawność koła pasowego wału korbowego objawia się najczęściej zwiększonymi wibracjami silnika, zarówno podczas jazdy, jak i na biegu jałowym. Problemowi towarzyszy także zwykle charakterystyczny odgłos, określany przez kierowców jako buczenie.
Diagnostyka samochodu ALFA ROMEO 145 pod kątem uszkodzenia koła pasowego wału korbowego powinna odbyć się w jak najkrótszym czasie po zaobserwowaniu powyżej opisanych objawów. Jazda z niesprawnym kołem może przyczynić się z czasem do pogorszenia stanu elementów innych układów – m.in. rozrządu, alternatora czy skrzyni biegów. Rozwiązaniem jest wymiana koła pasowego wału korbowego na nowe. Warto jednak pamiętać o tym, by wraz z kołem wymienić także pasek osprzętu oraz jego napinacz, by uniknąć podobnych problemów w przyszłości.