63 produktów
Wybierz auto
Parametr: 6pk
Ilość żeber: 5
Rozwiń więcej danych
557,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
557,09
zł/szt.
Darmowa dostawa
Szerokość [mm]: 48
Ciężar [kg]: 3.9
Rozwiń więcej danych
330,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
330,74
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 3.9
Śr. koła pasowego [mm]: 193
746,75
zł/szt.
Kraków: pon. 17.11
U ciebie: pon. 17.11
746,75
zł/szt.
Darmowa dostawa
149,47
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
149,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Parametr: 6pk
Ilość żeber: 5
Rozwiń więcej danych
216,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
216,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
184,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
184,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 3.89
Parametr: 6pk+7pk
Rozwiń więcej danych
647,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
647,49
zł/szt.
Darmowa dostawa
Szerokość [mm]: 30
Ciężar [kg]: 1.78
Rozwiń więcej danych
121,19
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
121,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma / metal
Koła pasowe: Koło pasowe paska wieloklinowego
Rozwiń więcej danych
311,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
311,20
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 192
Szerokość [mm]: 49
Rozwiń więcej danych
328,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
328,79
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Z przodu
Szerokość [mm]: 34.5
Rozwiń więcej danych
146,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
146,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 138.4
Ilość żeber: 6
111,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
111,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Szerokość [mm]: 30
Ciężar [kg]: 1.96
Rozwiń więcej danych
159,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
159,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 3.425
319,38
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
319,38
zł/szt.
Darmowa dostawa
Materiał: Guma / metal
Koła pasowe: Koło pasowe paska wieloklinowego
Rozwiń więcej danych
98,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
98,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 1.5
Wysokość 1 [mm]: 20.1
Rozwiń więcej danych
211,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
211,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Szerokość [mm]: 34.5
Rozwiń więcej danych
153,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
153,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość żeber: 5
Średnica wewnętrzna [mm]: 72.9
Rozwiń więcej danych
408,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
408,04
zł/szt.
Darmowa dostawa
Dla numeru oe: 03g 105 243
Średnica [mm]: 143
Rozwiń więcej danych
116,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
116,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Szerokość [mm]: 59
Ciężar [kg]: 3.89
Rozwiń więcej danych
291,73
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
291,73
zł/szt.
Darmowa dostawa
We współczesnych pojazdach, gdzie istotne jest przekazywanie energii z silnika nie tylko na koła pojazdu, ale i do wielu różnych układów, powszechnym rozwiązaniem jest stosowanie koła pasowego wału korbowego. W samochodzie AUDI A5 8T, koło pasowe wału korbowego odpowiada nie tylko za przekazywanie energii z wału za pomocą paska do alternatora czy układu klimatyzacji, ale jest także odpowiedzialne za tłumienie wibracji powstających podczas rozpędzania i spowalniania wału.
Ze względu na swoją wielozadaniowość, koło pasowe wału korbowego w samochodzie AUDI A5 8T jest narażone na duże obciążenia podczas pracy. Może zatem dojść do jego zużycia eksploatacyjnego. Najczęściej ulega mu element tłumiący drgania. Niesprawność koła pasowego wału korbowego objawia się najczęściej zwiększonymi wibracjami silnika, zarówno podczas jazdy, jak i na biegu jałowym. Problemowi towarzyszy także zwykle charakterystyczny odgłos, określany przez kierowców jako buczenie.
Diagnostyka samochodu AUDI A5 8T pod kątem uszkodzenia koła pasowego wału korbowego powinna odbyć się w jak najkrótszym czasie po zaobserwowaniu powyżej opisanych objawów. Jazda z niesprawnym kołem może przyczynić się z czasem do pogorszenia stanu elementów innych układów – m.in. rozrządu, alternatora czy skrzyni biegów. Rozwiązaniem jest wymiana koła pasowego wału korbowego na nowe. Warto jednak pamiętać o tym, by wraz z kołem wymienić także pasek osprzętu oraz jego napinacz, by uniknąć podobnych problemów w przyszłości.