35 produktów
Wybierz auto
Urządzenia napędzane: Agregat napędzany: alternator
Średnica [mm]: 154
Rozwiń więcej danych
256,19
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
256,19
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość żeber: 5
Średnica wewnętrzna [mm]: 26
Rozwiń więcej danych
145,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
145,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GATTVD1126A
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dodatkami
222,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
222,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0550NDSMR20DE
Ciężar [kg]: 1.64
Ilość: 1
193,98
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
193,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRKPNS025
127,82
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
127,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRKPRE011
90,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
90,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRKPTY007
98,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
98,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRKPNS021
115,13
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
115,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRKPNS003
96,10
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
96,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRKPAU002
266,10
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
266,10
zł/szt.
Darmowa dostawa
Szerokość [mm]: 29.8
Ciężar [kg]: 1.495
Rozwiń więcej danych
340,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
340,50
zł/szt.
Darmowa dostawa
Koła pasowe: Koło pasowe paska wieloklinowego
Drgania: Z tłumikiem drgań skrętnych
125,01
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
125,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA60936154
Szerokość [mm]: 36
Ciężar [kg]: 1.35
Rozwiń więcej danych
160,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
160,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510300111
Parametr: 6pk
Ilość żeber: 5
Rozwiń więcej danych
197,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
197,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0365DPV1260
Ciężar [kg]: 1.43
Wysokość 2 [mm]: 36.18
Rozwiń więcej danych
245,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
245,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA60103642
Szerokość [mm]: 39.45
Ciężar [kg]: 2.06
Rozwiń więcej danych
199,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
199,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Urządzenia napędzane: Agregat napędzany: alternator
Średnica [mm]: 150, 155
Rozwiń więcej danych
186,47
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
186,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
328,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
328,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
FESRNDSK9K
Ciężar [kg]: 1.346
242,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
242,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA60936155
Szerokość [mm]: 36
Ciężar [kg]: 1.6
Rozwiń więcej danych
168,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
168,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
We współczesnych pojazdach, gdzie istotne jest przekazywanie energii z silnika nie tylko na koła pojazdu, ale i do wielu różnych układów, powszechnym rozwiązaniem jest stosowanie koła pasowego wału korbowego. W samochodzie RENAULT FLUENCE, koło pasowe wału korbowego odpowiada nie tylko za przekazywanie energii z wału za pomocą paska do alternatora czy układu klimatyzacji, ale jest także odpowiedzialne za tłumienie wibracji powstających podczas rozpędzania i spowalniania wału.
Ze względu na swoją wielozadaniowość, koło pasowe wału korbowego w samochodzie RENAULT FLUENCE jest narażone na duże obciążenia podczas pracy. Może zatem dojść do jego zużycia eksploatacyjnego. Najczęściej ulega mu element tłumiący drgania. Niesprawność koła pasowego wału korbowego objawia się najczęściej zwiększonymi wibracjami silnika, zarówno podczas jazdy, jak i na biegu jałowym. Problemowi towarzyszy także zwykle charakterystyczny odgłos, określany przez kierowców jako buczenie.
Diagnostyka samochodu RENAULT FLUENCE pod kątem uszkodzenia koła pasowego wału korbowego powinna odbyć się w jak najkrótszym czasie po zaobserwowaniu powyżej opisanych objawów. Jazda z niesprawnym kołem może przyczynić się z czasem do pogorszenia stanu elementów innych układów – m.in. rozrządu, alternatora czy skrzyni biegów. Rozwiązaniem jest wymiana koła pasowego wału korbowego na nowe. Warto jednak pamiętać o tym, by wraz z kołem wymienić także pasek osprzętu oraz jego napinacz, by uniknąć podobnych problemów w przyszłości.