36 produktów
Wybierz auto
NTYRKPRE019
Długość opakowania [cm]: 13.3
Szerokość opakowania [cm]: 13.3
Rozwiń więcej danych
124,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
124,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FESRNDSK9K
Ciężar [kg]: 1.346
239,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
239,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GATTVD1126A
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dodatkami
244,84
zł/szt.
Kraków: pon. 08.12
U ciebie: pon. 08.12
244,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość żeber: 5
Średnica wewnętrzna [mm]: 26
Rozwiń więcej danych
143,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
143,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRKPTY007
96,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
96,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0365DPV1260
Ciężar [kg]: 1.43
Wysokość 2 [mm]: 36.18
Rozwiń więcej danych
243,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
243,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRKPAU002
263,55
zł/szt.
Kraków: pon. 08.12
U ciebie: pon. 08.12
263,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
Urządzenia napędzane: Agregat napędzany: alternator
Średnica [mm]: 154
Rozwiń więcej danych
253,73
zł/szt.
Kraków: pon. 08.12
U ciebie: pon. 08.12
253,73
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 155
Ciężar [kg]: 2.1
Rozwiń więcej danych
268,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
268,50
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYRKPRE011
90,00
zł/szt.
Kraków: pon. 08.12
U ciebie: pon. 08.12
90,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRKPVW014
108,16
zł/szt.
Kraków: pon. 08.12
U ciebie: pon. 08.12
108,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRKPRE009
132,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
132,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Urządzenia napędzane: Agregat napędzany: alternator
Średnica [mm]: 150, 155
Rozwiń więcej danych
193,55
zł/szt.
Kraków: pon. 08.12
U ciebie: pon. 08.12
193,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0445544009110
Średnica [mm]: 134
Szerokość [mm]: 34
Rozwiń więcej danych
139,51
zł/szt.
Kraków: pon. 08.12
U ciebie: pon. 08.12
139,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość żeber: 5
Średnica wewnętrzna [mm]: 26
Rozwiń więcej danych
102,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
102,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRKPNS021
114,02
zł/szt.
Kraków: pon. 08.12
U ciebie: pon. 08.12
114,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRKPRE010
115,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
115,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0404DPF35521K1
Ilość żeber: 6
Masa [g]: 1690
Rozwiń więcej danych
217,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
217,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510300111
Parametr: 6pk
Ilość żeber: 5
Rozwiń więcej danych
195,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
195,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510300135
Średnica [mm]: 134
Szerokość [mm]: 34
Rozwiń więcej danych
77,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
77,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
We współczesnych pojazdach, gdzie istotne jest przekazywanie energii z silnika nie tylko na koła pojazdu, ale i do wielu różnych układów, powszechnym rozwiązaniem jest stosowanie koła pasowego wału korbowego. W samochodzie RENAULT KANGOO II, koło pasowe wału korbowego odpowiada nie tylko za przekazywanie energii z wału za pomocą paska do alternatora czy układu klimatyzacji, ale jest także odpowiedzialne za tłumienie wibracji powstających podczas rozpędzania i spowalniania wału.
Ze względu na swoją wielozadaniowość, koło pasowe wału korbowego w samochodzie RENAULT KANGOO II jest narażone na duże obciążenia podczas pracy. Może zatem dojść do jego zużycia eksploatacyjnego. Najczęściej ulega mu element tłumiący drgania. Niesprawność koła pasowego wału korbowego objawia się najczęściej zwiększonymi wibracjami silnika, zarówno podczas jazdy, jak i na biegu jałowym. Problemowi towarzyszy także zwykle charakterystyczny odgłos, określany przez kierowców jako buczenie.
Diagnostyka samochodu RENAULT KANGOO II pod kątem uszkodzenia koła pasowego wału korbowego powinna odbyć się w jak najkrótszym czasie po zaobserwowaniu powyżej opisanych objawów. Jazda z niesprawnym kołem może przyczynić się z czasem do pogorszenia stanu elementów innych układów – m.in. rozrządu, alternatora czy skrzyni biegów. Rozwiązaniem jest wymiana koła pasowego wału korbowego na nowe. Warto jednak pamiętać o tym, by wraz z kołem wymienić także pasek osprzętu oraz jego napinacz, by uniknąć podobnych problemów w przyszłości.