65 produktów
Wybierz auto
Ilość żeber: 6
Średnica wewnętrzna [mm]: 30.6
Rozwiń więcej danych
290,17
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
290,17
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 165
Szerokość [mm]: 45
Rozwiń więcej danych
275,36
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
275,36
zł/szt.
Darmowa dostawa
Szerokość [mm]: 28.5, 40
Ciężar [kg]: 2.65
Rozwiń więcej danych
248,10
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
248,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
108,40
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
108,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 147
Ilość żeber: 7
170,48
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
170,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Szerokość [mm]: 28.5, 40
Ilość żeber: 6
Rozwiń więcej danych
192,34
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
192,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 1.65
Wysokość 1 [mm]: 30
Rozwiń więcej danych
112,12
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
112,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
160,98
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
160,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Urządzenia napędzane: Agregat napędzany: pompa wspomagania układu kierowniczego
42,56
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
42,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość żeber: 5
Średnica wewnętrzna [mm]: 30.3
Rozwiń więcej danych
222,21
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
222,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Szerokość [mm]: 28.5, 40
Ciężar [kg]: 2.65
Rozwiń więcej danych
267,45
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
267,45
zł/szt.
Darmowa dostawa
Szerokość [mm]: 44
Ciężar [kg]: 2.94
Rozwiń więcej danych
266,59
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
266,59
zł/szt.
Darmowa dostawa
Szerokość [mm]: 37
Ciężar [kg]: 1.8
Rozwiń więcej danych
159,63
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
159,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Szerokość [mm]: 35
Ciężar [kg]: 1.633
Rozwiń więcej danych
204,69
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
204,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
116,53
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
116,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Szerokość [mm]: 44
Ilość żeber: 6
Rozwiń więcej danych
244,88
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
244,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dodatkami
568,57
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
568,57
zł/szt.
Darmowa dostawa
339,34
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
339,34
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 1.38
Parametr: 5pk
Rozwiń więcej danych
97,15
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
97,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Szerokość [mm]: 44
Ciężar [kg]: 2.67
Rozwiń więcej danych
161,14
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
161,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
We współczesnych pojazdach, gdzie istotne jest przekazywanie energii z silnika nie tylko na koła pojazdu, ale i do wielu różnych układów, powszechnym rozwiązaniem jest stosowanie koła pasowego wału korbowego. W samochodzie RENAULT MASTER II, koło pasowe wału korbowego odpowiada nie tylko za przekazywanie energii z wału za pomocą paska do alternatora czy układu klimatyzacji, ale jest także odpowiedzialne za tłumienie wibracji powstających podczas rozpędzania i spowalniania wału.
Ze względu na swoją wielozadaniowość, koło pasowe wału korbowego w samochodzie RENAULT MASTER II jest narażone na duże obciążenia podczas pracy. Może zatem dojść do jego zużycia eksploatacyjnego. Najczęściej ulega mu element tłumiący drgania. Niesprawność koła pasowego wału korbowego objawia się najczęściej zwiększonymi wibracjami silnika, zarówno podczas jazdy, jak i na biegu jałowym. Problemowi towarzyszy także zwykle charakterystyczny odgłos, określany przez kierowców jako buczenie.
Diagnostyka samochodu RENAULT MASTER II pod kątem uszkodzenia koła pasowego wału korbowego powinna odbyć się w jak najkrótszym czasie po zaobserwowaniu powyżej opisanych objawów. Jazda z niesprawnym kołem może przyczynić się z czasem do pogorszenia stanu elementów innych układów – m.in. rozrządu, alternatora czy skrzyni biegów. Rozwiązaniem jest wymiana koła pasowego wału korbowego na nowe. Warto jednak pamiętać o tym, by wraz z kołem wymienić także pasek osprzętu oraz jego napinacz, by uniknąć podobnych problemów w przyszłości.