Powiadom mnie o dostępności

Koła pasowe wału korbowego do RENAULT MASTER III

18 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

dla numeru OE: 8200805671, średnica [mm]: 151, Ilość żeber: 7
645,92 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość żeber: 7, średnica wewnętrzna [mm]: 53, Masa [g]: 3199, Szerokość 1 [mm]: 45, Szerokoś...
407,87 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 2.85, Parametr: 7, Ilość żeber: 6
561,01 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: ze śrubami, Numer komponentu: 2
461,29 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość żeber: 7, średnica wewnętrzna [mm]: 38, średnica zewnętrzna [mm]: 155
550,54 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wysokość [mm]: 45, Ilość żeber: 7, średnica zewnętrzna [mm]: 151
427,05 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
320,32 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość żeber: 7, średnica wewnętrzna [mm]: 53, Masa [g]: 3242, Szerokość 1 [mm]: 45, Szerokoś...
234,18 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
526,49 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koła pasowe: Koło pasowe paska wieloklinowego, Drgania: z tłumikiem drgań skrętnych
354,55 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z instrukcją montażu, Artykuł uzupełnia...
457,75 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość żeber: 6
361,00 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Szerokość [mm]: 45, średnica zewnętrzna [mm]: 151, Liczba rowków: 7
445,58 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość żeber: 7, średnica wewnętrzna [mm]: 38, średnica zewnętrzna [mm]: 155
298,96 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 2.85, Ilość żeber: 7, Długość opakowania [cm]: 17.5, Szerokość opakowania [cm...
431,54 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość żeber: 7, średnica wewnętrzna [mm]: 53, Szerokość 1 [mm]: 45, Szerokość 2 [mm]: 30.5,...
258,80 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Urządzenia napędzane: agregat napędzany: pompa wspomagania układu kierowniczego
120,69 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica [mm]: 151.5, Szerokość [mm]: 47.5, Ilość żeber: 7, Drgania: z tłumikiem drgań skrę...
261,76 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do RENAULT

Koło pasowe wału korbowego i jego rola w samochodzie RENAULT MASTER III

We współczesnych pojazdach, gdzie istotne jest przekazywanie energii z silnika nie tylko na koła pojazdu, ale i do wielu różnych układów, powszechnym rozwiązaniem jest stosowanie koła pasowego wału korbowego. W samochodzie RENAULT MASTER III, koło pasowe wału korbowego odpowiada nie tylko za przekazywanie energii z wału za pomocą paska do alternatora czy układu klimatyzacji, ale jest także odpowiedzialne za tłumienie wibracji powstających podczas rozpędzania i spowalniania wału.

RENAULT MASTER III – objawy awarii koła pasowego wału korbowego

Ze względu na swoją wielozadaniowość, koło pasowe wału korbowego w samochodzie RENAULT MASTER III jest narażone na duże obciążenia podczas pracy. Może zatem dojść do jego zużycia eksploatacyjnego. Najczęściej ulega mu element tłumiący drgania. Niesprawność koła pasowego wału korbowego objawia się najczęściej zwiększonymi wibracjami silnika, zarówno podczas jazdy, jak i na biegu jałowym. Problemowi towarzyszy także zwykle charakterystyczny odgłos, określany przez kierowców jako buczenie.

Wymiana koła pasowego wału korbowego w pojazdach RENAULT MASTER III – kiedy jest potrzebna?

Diagnostyka samochodu RENAULT MASTER III pod kątem uszkodzenia koła pasowego wału korbowego powinna odbyć się w jak najkrótszym czasie po zaobserwowaniu powyżej opisanych objawów. Jazda z niesprawnym kołem może przyczynić się z czasem do pogorszenia stanu elementów innych układów – m.in. rozrządu, alternatora czy skrzyni biegów. Rozwiązaniem jest wymiana koła pasowego wału korbowego na nowe. Warto jednak pamiętać o tym, by wraz z kołem wymienić także pasek osprzętu oraz jego napinacz, by uniknąć podobnych problemów w przyszłości.