89 produktów
Wybierz auto
Ilość żeber: 6
Średnica wewnętrzna [mm]: 30.6
Rozwiń więcej danych
290,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
290,17
zł/szt.
Darmowa dostawa
0445544009410
Średnica [mm]: 165
Szerokość [mm]: 45
Rozwiń więcej danych
289,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
289,05
zł/szt.
Darmowa dostawa
Szerokość [mm]: 28.5, 40
Ciężar [kg]: 2.65
Rozwiń więcej danych
250,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
250,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
0404DPF35522
Ilość żeber: 6
Masa [g]: 1925
Rozwiń więcej danych
183,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
183,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0365DPV1176
Ciężar [kg]: 1.81
Wysokość 1 [mm]: 25
Rozwiń więcej danych
275,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
275,14
zł/szt.
Darmowa dostawa
Urządzenia napędzane: Agregat napędzany: alternator
Średnica [mm]: 151, 165
Rozwiń więcej danych
309,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
309,33
zł/szt.
Darmowa dostawa
3RG10666
Ilość żeber: 7
Średnica wewnętrzna [mm]: 38
Rozwiń więcej danych
295,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
295,61
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość żeber: 6
Średnica zewnętrzna [mm]: 152
288,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
288,56
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYRKPRE008
188,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
188,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GATTVD1128A
339,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
339,34
zł/szt.
Darmowa dostawa
Koła pasowe: Koło pasowe paska wieloklinowego
164,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
164,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0365DPV1149
Ciężar [kg]: 1.92
Wysokość 1 [mm]: 25.55
Rozwiń więcej danych
264,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
264,29
zł/szt.
Darmowa dostawa
Urządzenia napędzane: Agregat napędzany: alternator
Średnica [mm]: 151, 165
Rozwiń więcej danych
279,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
279,16
zł/szt.
Darmowa dostawa
BGADP0599
Grubość [mm]: 28
Śr. koła pasowego [mm]: 136
Rozwiń więcej danych
177,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
177,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGADP7300
410,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
410,75
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość żeber: 5
Średnica wewnętrzna [mm]: 30.3
Rozwiń więcej danych
222,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
222,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04702154015
Dla numeru oe: 8200386451
Średnica [mm]: 151
Rozwiń więcej danych
276,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
276,07
zł/szt.
Darmowa dostawa
0510300037
Szerokość [mm]: 44
Ciężar [kg]: 2.67
Rozwiń więcej danych
178,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
178,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRKPPL004
183,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
183,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRKPFT012
116,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
116,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
We współczesnych pojazdach, gdzie istotne jest przekazywanie energii z silnika nie tylko na koła pojazdu, ale i do wielu różnych układów, powszechnym rozwiązaniem jest stosowanie koła pasowego wału korbowego. W samochodzie RENAULT MASTER, koło pasowe wału korbowego odpowiada nie tylko za przekazywanie energii z wału za pomocą paska do alternatora czy układu klimatyzacji, ale jest także odpowiedzialne za tłumienie wibracji powstających podczas rozpędzania i spowalniania wału.
Ze względu na swoją wielozadaniowość, koło pasowe wału korbowego w samochodzie RENAULT MASTER jest narażone na duże obciążenia podczas pracy. Może zatem dojść do jego zużycia eksploatacyjnego. Najczęściej ulega mu element tłumiący drgania. Niesprawność koła pasowego wału korbowego objawia się najczęściej zwiększonymi wibracjami silnika, zarówno podczas jazdy, jak i na biegu jałowym. Problemowi towarzyszy także zwykle charakterystyczny odgłos, określany przez kierowców jako buczenie.
Diagnostyka samochodu RENAULT MASTER pod kątem uszkodzenia koła pasowego wału korbowego powinna odbyć się w jak najkrótszym czasie po zaobserwowaniu powyżej opisanych objawów. Jazda z niesprawnym kołem może przyczynić się z czasem do pogorszenia stanu elementów innych układów – m.in. rozrządu, alternatora czy skrzyni biegów. Rozwiązaniem jest wymiana koła pasowego wału korbowego na nowe. Warto jednak pamiętać o tym, by wraz z kołem wymienić także pasek osprzętu oraz jego napinacz, by uniknąć podobnych problemów w przyszłości.