Powiadom mnie o dostępności

Koła pasowe wału korbowego do TOYOTA CAMRY VI

8 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Koło pasowe wału korbowego FEBEST TDS-2GRFE

Ciężar [kg]: 1.843

195,67

zł/szt.

Kraków: śr. 14.05

U ciebie: śr. 14.05

195,67

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło pasowe wału korbowego JAPKO 122209

Wysokość [mm]: 30

Średnica wewnętrzna [mm]: 27

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

146,23

zł/szt.

Kraków: śr. 14.05

U ciebie: śr. 14.05

146,23

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło pasowe wału korbowego ORIGINAL IMPERIUM 10072

Ilość żeber: 6

Średnica wewnętrzna [mm]: 26.9

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

170,64

zł/szt.

Kraków: wt. 13.05

U ciebie: wt. 13.05

170,64

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło pasowe wału korbowego ASHIKA 122-02-209

Wysokość [mm]: 30

Średnica wewnętrzna [mm]: 27

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

126,53

zł/szt.

Kraków: śr. 14.05

U ciebie: śr. 14.05

126,53

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło pasowe wału korbowego FEBI BILSTEIN 27229

Szerokość [mm]: 30

Ciężar [kg]: 1.66

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

135,46

zł/szt.

Kraków: wt. 13.05

U ciebie: wt. 13.05

135,46

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło pasowe wału korbowego DAYCO DPV1226

Ciężar [kg]: 1.84

Wysokość 1 [mm]: 24

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

259,92

zł/szt.

Kraków: wt. 13.05

U ciebie: wt. 13.05

259,92

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło pasowe wału korbowego SNR DPF369.00

Ilość żeber: 7

Masa [g]: 1872

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

269,23

zł/szt.

Kraków: śr. 14.05

U ciebie: śr. 14.05

269,23

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło pasowe wału korbowego BLUE PRINT ADT36117

Szerokość [mm]: 30

Ciężar [kg]: 1.78

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

154,20

zł/szt.

Kraków: wt. 13.05

U ciebie: wt. 13.05

154,20

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do TOYOTA CAMRY VI

Koło pasowe wału korbowego i jego rola w samochodzie TOYOTA CAMRY VI

We współczesnych pojazdach, gdzie istotne jest przekazywanie energii z silnika nie tylko na koła pojazdu, ale i do wielu różnych układów, powszechnym rozwiązaniem jest stosowanie koła pasowego wału korbowego. W samochodzie TOYOTA CAMRY VI, koło pasowe wału korbowego odpowiada nie tylko za przekazywanie energii z wału za pomocą paska do alternatora czy układu klimatyzacji, ale jest także odpowiedzialne za tłumienie wibracji powstających podczas rozpędzania i spowalniania wału.

TOYOTA CAMRY VI – objawy awarii koła pasowego wału korbowego

Ze względu na swoją wielozadaniowość, koło pasowe wału korbowego w samochodzie TOYOTA CAMRY VI jest narażone na duże obciążenia podczas pracy. Może zatem dojść do jego zużycia eksploatacyjnego. Najczęściej ulega mu element tłumiący drgania. Niesprawność koła pasowego wału korbowego objawia się najczęściej zwiększonymi wibracjami silnika, zarówno podczas jazdy, jak i na biegu jałowym. Problemowi towarzyszy także zwykle charakterystyczny odgłos, określany przez kierowców jako buczenie.

Wymiana koła pasowego wału korbowego w pojazdach TOYOTA CAMRY VI – kiedy jest potrzebna?

Diagnostyka samochodu TOYOTA CAMRY VI pod kątem uszkodzenia koła pasowego wału korbowego powinna odbyć się w jak najkrótszym czasie po zaobserwowaniu powyżej opisanych objawów. Jazda z niesprawnym kołem może przyczynić się z czasem do pogorszenia stanu elementów innych układów – m.in. rozrządu, alternatora czy skrzyni biegów. Rozwiązaniem jest wymiana koła pasowego wału korbowego na nowe. Warto jednak pamiętać o tym, by wraz z kołem wymienić także pasek osprzętu oraz jego napinacz, by uniknąć podobnych problemów w przyszłości.