6 produktów
Wybierz auto
SAS1966001
Dla numeru oe: 06l103801
16,95
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
16,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Tworzywo sztuczne
17,66
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
17,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Tworzywo sztuczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z narzędziami montażowymi
74,07
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
74,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES2399004
Ciężar [kg]: 0.041
Wymiar gwintu: M24x1,5
Rozwiń więcej danych
14,06
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
14,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: M14x1,5x12
Kształt łba sruby / nakrętki: Sześciokąt wewnętrzny
Rozwiń więcej danych
12,49
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
12,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES2399002PCS2
Ciężar [kg]: 0.034
Wymiar gwintu: M22x1,5
Rozwiń więcej danych
17,69
zł/szt.
Kraków: śr. 23.07
U ciebie: śr. 23.07
17,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obecny w samochodzie AUDI A1 GB korek spustowy oleju jest bardzo prostym elementem, który pozwala na zlanie płynu z miski olejowej do pojemnika. Ma on postać prostej śruby wraz z uszczelnieniem; zazwyczaj jest wykonywany z trwałego tworzywa sztucznego lub metalu. To część, która charakteryzuje się dużą wytrzymałością mechaniczną i prostą konstrukcją – to sprawia, że awarie są raczej rzadkością.
Mimo sporej wytrzymałości korka spustowego oleju w aucie AUDI A1 GB niekiedy można spotkać się z problemami dotyczącymi tego elementu. Najczęstszą przyczyną jest nieostrożna jazda po nierównych trasach, wyboistym terenie czy wysokich krawężnikach. W takich okolicznościach nietrudno o uszkodzenie miski olejowej i zużycie uszczelki korka spustowego – wtedy konieczna jest wymiana całego korka. Do awarii tego elementu można doprowadzić również podczas dokręcania, gdy przyłożona zostanie zbyt duża siła, choć takie sytuacje zdarzają się naprawdę bardzo rzadko.
W sytuacji, gdy wymiana korka spustowego oleju w samochodzie AUDI A1 GB będzie koniecznością, w pierwszej kolejności należy wyposażyć się w fabrycznie nowy element. Jest to niedrogi komponent, a sam proces naprawy jest stosunkowo prosty. Wymianę można przeprowadzić samodzielnie lub powierzyć ją specjalistom. Podczas przeprowadzania tego zadania należy pamiętać przede wszystkim o odpowiednim zabezpieczeniu oleju, który na czas operacji będzie odsłonięty ze względu na brak korka.