6 produktów
Wybierz auto
0418220154S
Długość [mm]: 21
Wymiar gwintu: M 14 x 1,5 x 14
Rozwiń więcej danych
21,10
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
21,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0418220110S
Długość [mm]: 14
Wymiar gwintu: M 14 x 1,50 x 10,5
Rozwiń więcej danych
15,85
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
15,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ELR587330
Długość [mm]: 11
Wymiar gwintu: M 14
Rozwiń więcej danych
10,90
zł/szt.
Kraków: śr. 25.06
U ciebie: śr. 25.06
10,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ELR774460
Długość [mm]: 11
Wymiar gwintu: M 14
Rozwiń więcej danych
17,98
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
17,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OYO81U0002OYO
10,14
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
10,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
AIC51188
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
10,30
zł/szt.
Kraków: śr. 25.06
U ciebie: śr. 25.06
10,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obecny w samochodzie CHEVROLET EPICA korek spustowy oleju jest bardzo prostym elementem, który pozwala na zlanie płynu z miski olejowej do pojemnika. Ma on postać prostej śruby wraz z uszczelnieniem; zazwyczaj jest wykonywany z trwałego tworzywa sztucznego lub metalu. To część, która charakteryzuje się dużą wytrzymałością mechaniczną i prostą konstrukcją – to sprawia, że awarie są raczej rzadkością.
Mimo sporej wytrzymałości korka spustowego oleju w aucie CHEVROLET EPICA niekiedy można spotkać się z problemami dotyczącymi tego elementu. Najczęstszą przyczyną jest nieostrożna jazda po nierównych trasach, wyboistym terenie czy wysokich krawężnikach. W takich okolicznościach nietrudno o uszkodzenie miski olejowej i zużycie uszczelki korka spustowego – wtedy konieczna jest wymiana całego korka. Do awarii tego elementu można doprowadzić również podczas dokręcania, gdy przyłożona zostanie zbyt duża siła, choć takie sytuacje zdarzają się naprawdę bardzo rzadko.
W sytuacji, gdy wymiana korka spustowego oleju w samochodzie CHEVROLET EPICA będzie koniecznością, w pierwszej kolejności należy wyposażyć się w fabrycznie nowy element. Jest to niedrogi komponent, a sam proces naprawy jest stosunkowo prosty. Wymianę można przeprowadzić samodzielnie lub powierzyć ją specjalistom. Podczas przeprowadzania tego zadania należy pamiętać przede wszystkim o odpowiednim zabezpieczeniu oleju, który na czas operacji będzie odsłonięty ze względu na brak korka.