Powiadom mnie o dostępności

Korki spustowe oleju do FIAT UNO CARGO

3 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Długość [mm]: 13, Wymiar gwintu: M 22, Rozmiar klucza: 12, Kształt łba sruby / nakrętki: Sześ...
15,32 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Grubość [mm]: 13, Ciężar [kg]: 0.025, Gwint zewn. [mm]: M22 x 1,5, Rozmiar klucza: 12, Kształt ...
19,76 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Grubość [mm]: 13, Ciężar [kg]: 0.025, Gwint zewn. [mm]: M22 x 1,5, Rozmiar klucza: 12, Kształt ...
17,01 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do FIAT

Korek spustowy oleju w aucie FIAT UNO CARGO

Obecny w samochodzie FIAT UNO CARGO korek spustowy oleju jest bardzo prostym elementem, który pozwala na zlanie płynu z miski olejowej do pojemnika. Ma on postać prostej śruby wraz z uszczelnieniem; zazwyczaj jest wykonywany z trwałego tworzywa sztucznego lub metalu. To część, która charakteryzuje się dużą wytrzymałością mechaniczną i prostą konstrukcją – to sprawia, że awarie są raczej rzadkością.

Przyczyny uszkodzenia korka spustowego oleju w samochodach FIAT UNO CARGO

Mimo sporej wytrzymałości korka spustowego oleju w aucie FIAT UNO CARGO niekiedy można spotkać się z problemami dotyczącymi tego elementu. Najczęstszą przyczyną jest nieostrożna jazda po nierównych trasach, wyboistym terenie czy wysokich krawężnikach. W takich okolicznościach nietrudno o uszkodzenie miski olejowej i zużycie uszczelki korka spustowego – wtedy konieczna jest wymiana całego korka. Do awarii tego elementu można doprowadzić również podczas dokręcania, gdy przyłożona zostanie zbyt duża siła, choć takie sytuacje zdarzają się naprawdę bardzo rzadko.

FIAT UNO CARGO – wymiana korka spustowego oleju

W sytuacji, gdy wymiana korka spustowego oleju w samochodzie FIAT UNO CARGO będzie koniecznością, w pierwszej kolejności należy wyposażyć się w fabrycznie nowy element. Jest to niedrogi komponent, a sam proces naprawy jest stosunkowo prosty. Wymianę można przeprowadzić samodzielnie lub powierzyć ją specjalistom. Podczas przeprowadzania tego zadania należy pamiętać przede wszystkim o odpowiednim zabezpieczeniu oleju, który na czas operacji będzie odsłonięty ze względu na brak korka.