23 produktów
Wybierz auto
Nr art: 0341012001
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 040121096
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0418220112S
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0418220129S
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: FASFT94735
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 040148907
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: MET8030004
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: MET8030029
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: MET8030036
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: MET8030073
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 040148894
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: ENERGYNE00729
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0498427410021
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: MCA00669
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0418220130S
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0498862360001
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0498427410001
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0418220103S
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0418220111S
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: ELR589670
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Obecny w samochodzie FORD MONDEO II korek spustowy oleju jest bardzo prostym elementem, który pozwala na zlanie płynu z miski olejowej do pojemnika. Ma on postać prostej śruby wraz z uszczelnieniem; zazwyczaj jest wykonywany z trwałego tworzywa sztucznego lub metalu. To część, która charakteryzuje się dużą wytrzymałością mechaniczną i prostą konstrukcją – to sprawia, że awarie są raczej rzadkością.
Mimo sporej wytrzymałości korka spustowego oleju w aucie FORD MONDEO II niekiedy można spotkać się z problemami dotyczącymi tego elementu. Najczęstszą przyczyną jest nieostrożna jazda po nierównych trasach, wyboistym terenie czy wysokich krawężnikach. W takich okolicznościach nietrudno o uszkodzenie miski olejowej i zużycie uszczelki korka spustowego – wtedy konieczna jest wymiana całego korka. Do awarii tego elementu można doprowadzić również podczas dokręcania, gdy przyłożona zostanie zbyt duża siła, choć takie sytuacje zdarzają się naprawdę bardzo rzadko.
W sytuacji, gdy wymiana korka spustowego oleju w samochodzie FORD MONDEO II będzie koniecznością, w pierwszej kolejności należy wyposażyć się w fabrycznie nowy element. Jest to niedrogi komponent, a sam proces naprawy jest stosunkowo prosty. Wymianę można przeprowadzić samodzielnie lub powierzyć ją specjalistom. Podczas przeprowadzania tego zadania należy pamiętać przede wszystkim o odpowiednim zabezpieczeniu oleju, który na czas operacji będzie odsłonięty ze względu na brak korka.