5 produktów
Wybierz auto
0418220154S
Długość [mm]: 21
Wymiar gwintu: M 14 x 1,5 x 14
Rozwiń więcej danych
16,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
16,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 18
Ciężar [kg]: 0.03
Rozwiń więcej danych
11,41
zł/szt.
Kraków: czw. 06.03
U ciebie: czw. 06.03
11,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ELR087210
Wymiar gwintu: M 14x1,5x16
Alternatywny zestaw naprawczy: 105.610
22,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
22,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET8030071
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z pierścieniem uszczelniającym
32,23
zł/szt.
Kraków: czw. 06.03
U ciebie: czw. 06.03
32,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ELR105610
Wymiar gwintu: M 14x1,5x16
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z pierścieniem uszczelniającym
21,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
21,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obecny w samochodzie MAZDA 6 III korek spustowy oleju jest bardzo prostym elementem, który pozwala na zlanie płynu z miski olejowej do pojemnika. Ma on postać prostej śruby wraz z uszczelnieniem; zazwyczaj jest wykonywany z trwałego tworzywa sztucznego lub metalu. To część, która charakteryzuje się dużą wytrzymałością mechaniczną i prostą konstrukcją – to sprawia, że awarie są raczej rzadkością.
Mimo sporej wytrzymałości korka spustowego oleju w aucie MAZDA 6 III niekiedy można spotkać się z problemami dotyczącymi tego elementu. Najczęstszą przyczyną jest nieostrożna jazda po nierównych trasach, wyboistym terenie czy wysokich krawężnikach. W takich okolicznościach nietrudno o uszkodzenie miski olejowej i zużycie uszczelki korka spustowego – wtedy konieczna jest wymiana całego korka. Do awarii tego elementu można doprowadzić również podczas dokręcania, gdy przyłożona zostanie zbyt duża siła, choć takie sytuacje zdarzają się naprawdę bardzo rzadko.
W sytuacji, gdy wymiana korka spustowego oleju w samochodzie MAZDA 6 III będzie koniecznością, w pierwszej kolejności należy wyposażyć się w fabrycznie nowy element. Jest to niedrogi komponent, a sam proces naprawy jest stosunkowo prosty. Wymianę można przeprowadzić samodzielnie lub powierzyć ją specjalistom. Podczas przeprowadzania tego zadania należy pamiętać przede wszystkim o odpowiednim zabezpieczeniu oleju, który na czas operacji będzie odsłonięty ze względu na brak korka.