6 produktów
Wybierz auto
0418220129S
Długość [mm]: 37.5
Wymiar gwintu: M 12 x 1,75 x 17
Rozwiń więcej danych
18,58
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
18,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040148881
Długość [mm]: 37
Gwint zewn. [mm]: M12 x 1,75
Rozwiń więcej danych
15,48
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
15,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040144442
Długość [mm]: 37
Ciężar [kg]: 0.039
Rozwiń więcej danych
14,16
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
14,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET8030036
Długość [mm]: 38
Wymiar gwintu: M12x1,75
Rozwiń więcej danych
19,79
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
19,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA40944442
Długość [mm]: 37
Ciężar [kg]: 0.039
Rozwiń więcej danych
15,06
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
15,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
3RG83033
Długość [mm]: 27.5
Wymiar gwintu: M12x1,72
11,24
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
11,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obecny w samochodzie MAZDA CX-9 I korek spustowy oleju jest bardzo prostym elementem, który pozwala na zlanie płynu z miski olejowej do pojemnika. Ma on postać prostej śruby wraz z uszczelnieniem; zazwyczaj jest wykonywany z trwałego tworzywa sztucznego lub metalu. To część, która charakteryzuje się dużą wytrzymałością mechaniczną i prostą konstrukcją – to sprawia, że awarie są raczej rzadkością.
Mimo sporej wytrzymałości korka spustowego oleju w aucie MAZDA CX-9 I niekiedy można spotkać się z problemami dotyczącymi tego elementu. Najczęstszą przyczyną jest nieostrożna jazda po nierównych trasach, wyboistym terenie czy wysokich krawężnikach. W takich okolicznościach nietrudno o uszkodzenie miski olejowej i zużycie uszczelki korka spustowego – wtedy konieczna jest wymiana całego korka. Do awarii tego elementu można doprowadzić również podczas dokręcania, gdy przyłożona zostanie zbyt duża siła, choć takie sytuacje zdarzają się naprawdę bardzo rzadko.
W sytuacji, gdy wymiana korka spustowego oleju w samochodzie MAZDA CX-9 I będzie koniecznością, w pierwszej kolejności należy wyposażyć się w fabrycznie nowy element. Jest to niedrogi komponent, a sam proces naprawy jest stosunkowo prosty. Wymianę można przeprowadzić samodzielnie lub powierzyć ją specjalistom. Podczas przeprowadzania tego zadania należy pamiętać przede wszystkim o odpowiednim zabezpieczeniu oleju, który na czas operacji będzie odsłonięty ze względu na brak korka.