9 produktów
Wybierz auto
0341012001
Długość [mm]: 20
Wymiar gwintu: M 14
Rozwiń więcej danych
19,59
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
19,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0418220112S
Długość [mm]: 34
Wymiar gwintu: M 14 x 1,50 x 20
Rozwiń więcej danych
20,17
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
20,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0418220129S
Długość [mm]: 37.5
Wymiar gwintu: M 12 x 1,75 x 17
Rozwiń więcej danych
18,58
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
18,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT94735
Wymiar gwintu: M14x1,5
Długość gwintu [mm]: 13.5
13,81
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
13,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ELR523480
Długość [mm]: 15
Wymiar gwintu: M 14
Rozwiń więcej danych
15,02
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
15,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0418220117S
Długość [mm]: 18
Wymiar gwintu: M 14 x 1,50 x 12
Rozwiń więcej danych
14,55
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
14,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
3RG83033
Długość [mm]: 27.5
Wymiar gwintu: M12x1,72
11,24
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
11,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0498256850001
Wymiar gwintu: M14x1,5
Długość gwintu [mm]: 13.5
14,29
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
14,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FA1256852011
Wymiar gwintu: M14x1,5
Rozmiar klucza: 17
Rozwiń więcej danych
14,16
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
14,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obecny w samochodzie MAZDA TRIBUTE I korek spustowy oleju jest bardzo prostym elementem, który pozwala na zlanie płynu z miski olejowej do pojemnika. Ma on postać prostej śruby wraz z uszczelnieniem; zazwyczaj jest wykonywany z trwałego tworzywa sztucznego lub metalu. To część, która charakteryzuje się dużą wytrzymałością mechaniczną i prostą konstrukcją – to sprawia, że awarie są raczej rzadkością.
Mimo sporej wytrzymałości korka spustowego oleju w aucie MAZDA TRIBUTE I niekiedy można spotkać się z problemami dotyczącymi tego elementu. Najczęstszą przyczyną jest nieostrożna jazda po nierównych trasach, wyboistym terenie czy wysokich krawężnikach. W takich okolicznościach nietrudno o uszkodzenie miski olejowej i zużycie uszczelki korka spustowego – wtedy konieczna jest wymiana całego korka. Do awarii tego elementu można doprowadzić również podczas dokręcania, gdy przyłożona zostanie zbyt duża siła, choć takie sytuacje zdarzają się naprawdę bardzo rzadko.
W sytuacji, gdy wymiana korka spustowego oleju w samochodzie MAZDA TRIBUTE I będzie koniecznością, w pierwszej kolejności należy wyposażyć się w fabrycznie nowy element. Jest to niedrogi komponent, a sam proces naprawy jest stosunkowo prosty. Wymianę można przeprowadzić samodzielnie lub powierzyć ją specjalistom. Podczas przeprowadzania tego zadania należy pamiętać przede wszystkim o odpowiednim zabezpieczeniu oleju, który na czas operacji będzie odsłonięty ze względu na brak korka.