32 produktów
Wybierz auto
Nr art: 040108277
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: VAIV302001
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: FASFT94736
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: FASFT94737
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: MCA05113
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 040105961
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: MCA00857
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 040146267
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: ENERGYNE00734
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: FA1257837011
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: FA1257837001
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: TRU0243264
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: SWA99905961
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 040105410
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0418220153S
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 042299908277
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0498862364021
Dostawa na czwartek, 4 lipca
Nr art: ELR587830
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: MCA04179
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: SWA10912341
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Obecny w samochodzie MERCEDES-BENZ CL C140 korek spustowy oleju jest bardzo prostym elementem, który pozwala na zlanie płynu z miski olejowej do pojemnika. Ma on postać prostej śruby wraz z uszczelnieniem; zazwyczaj jest wykonywany z trwałego tworzywa sztucznego lub metalu. To część, która charakteryzuje się dużą wytrzymałością mechaniczną i prostą konstrukcją – to sprawia, że awarie są raczej rzadkością.
Mimo sporej wytrzymałości korka spustowego oleju w aucie MERCEDES-BENZ CL C140 niekiedy można spotkać się z problemami dotyczącymi tego elementu. Najczęstszą przyczyną jest nieostrożna jazda po nierównych trasach, wyboistym terenie czy wysokich krawężnikach. W takich okolicznościach nietrudno o uszkodzenie miski olejowej i zużycie uszczelki korka spustowego – wtedy konieczna jest wymiana całego korka. Do awarii tego elementu można doprowadzić również podczas dokręcania, gdy przyłożona zostanie zbyt duża siła, choć takie sytuacje zdarzają się naprawdę bardzo rzadko.
W sytuacji, gdy wymiana korka spustowego oleju w samochodzie MERCEDES-BENZ CL C140 będzie koniecznością, w pierwszej kolejności należy wyposażyć się w fabrycznie nowy element. Jest to niedrogi komponent, a sam proces naprawy jest stosunkowo prosty. Wymianę można przeprowadzić samodzielnie lub powierzyć ją specjalistom. Podczas przeprowadzania tego zadania należy pamiętać przede wszystkim o odpowiednim zabezpieczeniu oleju, który na czas operacji będzie odsłonięty ze względu na brak korka.