Powiadom mnie o dostępności

Korki spustowe oleju do MERCEDES-BENZ SPRINTER CLASSIC

6 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Długość [mm]: 33, Wymiar gwintu: M 14, Rozmiar klucza: 13, Kształt łba sruby / nakrętki: zewn�...
13,98 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 14, Ciężar [kg]: 0.007, Gwint zewn. [mm]: M10 x 1, Materiał: stal, Rozmiar klucz...
9,77 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 33, Wymiar gwintu: M 14, Rozmiar klucza: 13, Kształt łba sruby / nakrętki: zewn�...
16,50 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 14, Ciężar [kg]: 0.007, Gwint zewn. [mm]: M10 x 1, Materiał: stal, Rozmiar klucz...
9,90 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: M14x1,5x33, Rozmiar klucza: 13 mm, Kształt łba sruby / nakrętki: zewnętrzny szesc...
12,70 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Miska olejowa, Wymagana ilość: 1, Wymiar gwintu: M10, Kształt łba sruby / nakr�...
9,71 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MERCEDES-BENZ

Korek spustowy oleju w aucie MERCEDES-BENZ SPRINTER CLASSIC

Obecny w samochodzie MERCEDES-BENZ SPRINTER CLASSIC korek spustowy oleju jest bardzo prostym elementem, który pozwala na zlanie płynu z miski olejowej do pojemnika. Ma on postać prostej śruby wraz z uszczelnieniem; zazwyczaj jest wykonywany z trwałego tworzywa sztucznego lub metalu. To część, która charakteryzuje się dużą wytrzymałością mechaniczną i prostą konstrukcją – to sprawia, że awarie są raczej rzadkością.

Przyczyny uszkodzenia korka spustowego oleju w samochodach MERCEDES-BENZ SPRINTER CLASSIC

Mimo sporej wytrzymałości korka spustowego oleju w aucie MERCEDES-BENZ SPRINTER CLASSIC niekiedy można spotkać się z problemami dotyczącymi tego elementu. Najczęstszą przyczyną jest nieostrożna jazda po nierównych trasach, wyboistym terenie czy wysokich krawężnikach. W takich okolicznościach nietrudno o uszkodzenie miski olejowej i zużycie uszczelki korka spustowego – wtedy konieczna jest wymiana całego korka. Do awarii tego elementu można doprowadzić również podczas dokręcania, gdy przyłożona zostanie zbyt duża siła, choć takie sytuacje zdarzają się naprawdę bardzo rzadko.

MERCEDES-BENZ SPRINTER CLASSIC – wymiana korka spustowego oleju

W sytuacji, gdy wymiana korka spustowego oleju w samochodzie MERCEDES-BENZ SPRINTER CLASSIC będzie koniecznością, w pierwszej kolejności należy wyposażyć się w fabrycznie nowy element. Jest to niedrogi komponent, a sam proces naprawy jest stosunkowo prosty. Wymianę można przeprowadzić samodzielnie lub powierzyć ją specjalistom. Podczas przeprowadzania tego zadania należy pamiętać przede wszystkim o odpowiednim zabezpieczeniu oleju, który na czas operacji będzie odsłonięty ze względu na brak korka.