4 produkty
Wybierz auto
MET8030013
Grubość [mm]: 1.5
Wymiar gwintu: M14x1,5
Rozwiń więcej danych
16,37
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
16,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0418220154S
Długość [mm]: 21
Wymiar gwintu: M 14 x 1,5 x 14
Rozwiń więcej danych
17,22
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
17,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ELR587330
Długość [mm]: 11
Wymiar gwintu: M 14
Rozwiń więcej danych
20,72
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
20,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ELR774460
Długość [mm]: 11
Wymiar gwintu: M 14
Rozwiń więcej danych
27,04
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
27,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obecny w samochodzie MITSUBISHI LANCER VI korek spustowy oleju jest bardzo prostym elementem, który pozwala na zlanie płynu z miski olejowej do pojemnika. Ma on postać prostej śruby wraz z uszczelnieniem; zazwyczaj jest wykonywany z trwałego tworzywa sztucznego lub metalu. To część, która charakteryzuje się dużą wytrzymałością mechaniczną i prostą konstrukcją – to sprawia, że awarie są raczej rzadkością.
Mimo sporej wytrzymałości korka spustowego oleju w aucie MITSUBISHI LANCER VI niekiedy można spotkać się z problemami dotyczącymi tego elementu. Najczęstszą przyczyną jest nieostrożna jazda po nierównych trasach, wyboistym terenie czy wysokich krawężnikach. W takich okolicznościach nietrudno o uszkodzenie miski olejowej i zużycie uszczelki korka spustowego – wtedy konieczna jest wymiana całego korka. Do awarii tego elementu można doprowadzić również podczas dokręcania, gdy przyłożona zostanie zbyt duża siła, choć takie sytuacje zdarzają się naprawdę bardzo rzadko.
W sytuacji, gdy wymiana korka spustowego oleju w samochodzie MITSUBISHI LANCER VI będzie koniecznością, w pierwszej kolejności należy wyposażyć się w fabrycznie nowy element. Jest to niedrogi komponent, a sam proces naprawy jest stosunkowo prosty. Wymianę można przeprowadzić samodzielnie lub powierzyć ją specjalistom. Podczas przeprowadzania tego zadania należy pamiętać przede wszystkim o odpowiednim zabezpieczeniu oleju, który na czas operacji będzie odsłonięty ze względu na brak korka.