6 produktów
Wybierz auto
Producenci
SWA33102679
Długość [mm]: 16
Ciężar [kg]: 0.01
Rozwiń więcej danych
25,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 10.09
25,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FA1257822001
Wymiar gwintu: M20x1,5
Rozmiar klucza: 15
Rozwiń więcej danych
29,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 10.09
29,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0498257822011
Wymiar gwintu: M20x1,5
Rozmiar klucza: 15
Rozwiń więcej danych
30,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 10.09
30,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1613800100
Wymiar gwintu: M20x1.5
32,28
zł/szt.
Kraków: czw. 11.09
U ciebie: czw. 11.09
32,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0418220160S
Długość [mm]: 29
Wymiar gwintu: M 20 x 1,5 x 12
Rozwiń więcej danych
47,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 10.09
47,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 16
Ciężar [kg]: 0.01
Rozwiń więcej danych
23,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 10.09
23,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obecny w samochodzie PORSCHE 911 993 korek spustowy oleju jest bardzo prostym elementem, który pozwala na zlanie płynu z miski olejowej do pojemnika. Ma on postać prostej śruby wraz z uszczelnieniem; zazwyczaj jest wykonywany z trwałego tworzywa sztucznego lub metalu. To część, która charakteryzuje się dużą wytrzymałością mechaniczną i prostą konstrukcją – to sprawia, że awarie są raczej rzadkością.
Mimo sporej wytrzymałości korka spustowego oleju w aucie PORSCHE 911 993 niekiedy można spotkać się z problemami dotyczącymi tego elementu. Najczęstszą przyczyną jest nieostrożna jazda po nierównych trasach, wyboistym terenie czy wysokich krawężnikach. W takich okolicznościach nietrudno o uszkodzenie miski olejowej i zużycie uszczelki korka spustowego – wtedy konieczna jest wymiana całego korka. Do awarii tego elementu można doprowadzić również podczas dokręcania, gdy przyłożona zostanie zbyt duża siła, choć takie sytuacje zdarzają się naprawdę bardzo rzadko.
W sytuacji, gdy wymiana korka spustowego oleju w samochodzie PORSCHE 911 993 będzie koniecznością, w pierwszej kolejności należy wyposażyć się w fabrycznie nowy element. Jest to niedrogi komponent, a sam proces naprawy jest stosunkowo prosty. Wymianę można przeprowadzić samodzielnie lub powierzyć ją specjalistom. Podczas przeprowadzania tego zadania należy pamiętać przede wszystkim o odpowiednim zabezpieczeniu oleju, który na czas operacji będzie odsłonięty ze względu na brak korka.