27 produktów
Wybierz auto
Wymiar gwintu: M 16x1,5x12
Kształt łba sruby / nakrętki: Wewnętrzny czterokątny
Rozwiń więcej danych
14,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
14,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Po stronie silnika
Ciężar [kg]: 0.02
Rozwiń więcej danych
17,02
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
17,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 15.5
Wymiar gwintu: M 16 x 1,50 x 12
Rozwiń więcej danych
13,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
13,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 14
Ciężar [kg]: 0.02
Rozwiń więcej danych
12,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
12,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 14
Gwint zewn. [mm]: M16 x 1.5
Rozwiń więcej danych
11,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
11,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: M 16
Kształt łba sruby / nakrętki: Sześciokąt wewnętrzny
Rozwiń więcej danych
9,78
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
9,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 14
Gwint zewn. [mm]: M16 x 1,5
Rozwiń więcej danych
12,24
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
12,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: M16x1.5
Długość gwintu [mm]: 12
10,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
10,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 12
Wymiar gwintu: M 16
Rozwiń więcej danych
12,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
12,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Darmowa dostawa od 99 zł
DRMDRM01357
Wymiar gwintu: M16x1,5x12
Rozmiar klucza: 8
Rozwiń więcej danych
12,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
12,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 18
Wymiar gwintu: M 22 x 1,50 x 14
Rozwiń więcej danych
17,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
17,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: M16x1,5
Długość gwintu [mm]: 12
Rozwiń więcej danych
9,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
9,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 20
Wymiar gwintu: 3/8 x 10
Rozwiń więcej danych
16,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
16,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 10
Wymiar gwintu: M 22
Rozwiń więcej danych
17,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
17,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 10
Wymiar gwintu: M 22
Rozwiń więcej danych
16,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
16,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: M22x1,5
Długość gwintu [mm]: 9
13,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
13,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 10
Wymiar gwintu: M 22
Rozwiń więcej danych
17,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
17,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 77 03 075 348
Długość [mm]: 14
Rozwiń więcej danych
12,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
12,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.028
Wymiar gwintu: 16x150
Rozwiń więcej danych
9,14
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
9,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: M16x1,5
Rozmiar klucza: 8
Rozwiń więcej danych
17,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
17,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obecny w samochodzie RENAULT MASTER II korek spustowy oleju jest bardzo prostym elementem, który pozwala na zlanie płynu z miski olejowej do pojemnika. Ma on postać prostej śruby wraz z uszczelnieniem; zazwyczaj jest wykonywany z trwałego tworzywa sztucznego lub metalu. To część, która charakteryzuje się dużą wytrzymałością mechaniczną i prostą konstrukcją – to sprawia, że awarie są raczej rzadkością.
Mimo sporej wytrzymałości korka spustowego oleju w aucie RENAULT MASTER II niekiedy można spotkać się z problemami dotyczącymi tego elementu. Najczęstszą przyczyną jest nieostrożna jazda po nierównych trasach, wyboistym terenie czy wysokich krawężnikach. W takich okolicznościach nietrudno o uszkodzenie miski olejowej i zużycie uszczelki korka spustowego – wtedy konieczna jest wymiana całego korka. Do awarii tego elementu można doprowadzić również podczas dokręcania, gdy przyłożona zostanie zbyt duża siła, choć takie sytuacje zdarzają się naprawdę bardzo rzadko.
W sytuacji, gdy wymiana korka spustowego oleju w samochodzie RENAULT MASTER II będzie koniecznością, w pierwszej kolejności należy wyposażyć się w fabrycznie nowy element. Jest to niedrogi komponent, a sam proces naprawy jest stosunkowo prosty. Wymianę można przeprowadzić samodzielnie lub powierzyć ją specjalistom. Podczas przeprowadzania tego zadania należy pamiętać przede wszystkim o odpowiednim zabezpieczeniu oleju, który na czas operacji będzie odsłonięty ze względu na brak korka.