Powiadom mnie o dostępności

Pompy oleju do RENAULT MASTER II

20 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Nr art: 04703654009

Pompa oleju SASIC 3654009

dla numeru OE: 150101308R
204,85 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość zębów: 20, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z rurą wlotową
206,80 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Opcja wyposażenia: 24 Teeth Gear
230,19 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
115,96 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Przestrzegaj danych technicznych: 1, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z koł...
228,74 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: VAIV460723

Pompa oleju VAICO V46-0723

Przestrzegaj danych technicznych: 1, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z koł...
173,01 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: BGALP0390

Pompa oleju BGA LP0390

143,06 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
101,99 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
151,65 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
171,21 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość ogniw łańcucha: 42, Wykonanie łańcucha: Simplex, Wykonanie łańcucha: Simplex
95,88 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: NTYBPORE002

Pompa oleju NTY BPO-RE-002

200,64 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: NTYBPORE004

Pompa oleju NTY BPO-RE-004

Ilość zębów: 24, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z rurą wlotową
109,99 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Opcja wyposażenia: 20 Teeth gear
172,48 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
301,74 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
309,26 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
122,07 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z kołem zębatym
208,91 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość zębów: 24, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z rurą wlotową
202,21 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: JPN25M9033JPN

Pompa oleju JPN 25M9033-JPN

116,37 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do RENAULT

Pompa oleju w samochodzie RENAULT MASTER II – jaką pełni funkcję?

Rola pompy oleju w każdym samochodzie z silnikiem spalinowym jest niezwykle istotna. Podzespół ten jest odpowiedzialny za prawidłowe smarowanie silnika podczas jego pracy. W samochodzie RENAULT MASTER II pompa oleju zasysa olej z miski olejowej i za sprawą wygenerowanego ciśnienia rozprowadza go po całej jednostce. Tzw. film olejowy jest niezbędny do prawidłowej pracy silnika oraz jego długiej żywotności.

Objawy usterek pompy oleju w samochodach RENAULT MASTER II

Pompa oleju jest odpowiedzialna za zapewnienie stałego przepływu oleju i prawidłowe ciśnienie w silniku. Kiedy przestaje spełniać swoją funkcję, konsekwencje mogą być poważne – w skrajnych wypadkach może dojść nawet do zatarcia się silnika. Na szczęście we współczesnych samochodach takich jak RENAULT MASTER II o nagłym spadku ciśnienia oleju poinformuje nas czerwona kontrolka na desce rozdzielczej. Kontrolka ostrzegawcza ciśnienia oleju może zaświecić się z różnych przyczyn – nie zawsze winna jest wada pompy oleju. Popularną usterką jest np. uszkodzenie czujnika ciśnienia oleju, które generuje takie same objawy.

RENAULT MASTER II – uszkodzona pompa oleju, co robić?

Komunikatu o niewłaściwym ciśnieniu oleju nigdy nie należy ignorować. Najlepiej przerwać jazdę i poddać pojazd szczegółowej diagnostyce w warsztacie naprawczym. Jeżeli po pojawieniu się ostrzeżenia od warsztatu naprawczego dzieli nas duży dystans, powinniśmy rozważyć holowanie pojazdu. Kiedy sprawdzenie pompy oleju w samochodzie RENAULT MASTER II wykaże jej rozszczelnienie lub zatarcie, konieczna będzie wymiana pompy na nowy element. Na rynku podejmowane są próby regeneracji pomp olejowych, jednak aby zabezpieczyć się przed kolejną możliwą awarią, najlepiej wybrać produkt fabrycznie nowy.