21 produktów
Wybierz auto
302,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
302,35
zł/szt.
Darmowa dostawa
105,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
105,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 150101308r
204,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
204,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 24
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z rurą wlotową
202,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
202,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 20
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z rurą wlotową
209,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
209,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przestrzegaj danych technicznych: 1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z kołem zębatym
Rozwiń więcej danych
168,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
168,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przestrzegaj danych technicznych: 1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z kołem zębatym
Rozwiń więcej danych
326,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
326,59
zł/szt.
Darmowa dostawa
202,59
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
202,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
174,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
174,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
139,29
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
139,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przestrzegaj danych technicznych: 1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z kołem zębatym
Rozwiń więcej danych
230,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
230,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z kołem zębatym
211,24
zł/szt.
Kraków: pt. 11.07
U ciebie: pt. 11.07
211,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
184,06
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
184,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Opcja wyposażenia: 24 teeth gear
228,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
228,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
103,11
zł/szt.
Kraków: pt. 11.07
U ciebie: pt. 11.07
103,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
309,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
309,16
zł/szt.
Darmowa dostawa
Opcja wyposażenia: 20 teeth gear
167,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
167,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość ogniw łańcucha: 42
Wykonanie łańcucha: Simplex
96,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
96,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
123,42
zł/szt.
Kraków: pt. 11.07
U ciebie: pt. 11.07
123,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 24
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z rurą wlotową
111,06
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
111,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rola pompy oleju w każdym samochodzie z silnikiem spalinowym jest niezwykle istotna. Podzespół ten jest odpowiedzialny za prawidłowe smarowanie silnika podczas jego pracy. W samochodzie RENAULT MASTER II pompa oleju zasysa olej z miski olejowej i za sprawą wygenerowanego ciśnienia rozprowadza go po całej jednostce. Tzw. film olejowy jest niezbędny do prawidłowej pracy silnika oraz jego długiej żywotności.
Pompa oleju jest odpowiedzialna za zapewnienie stałego przepływu oleju i prawidłowe ciśnienie w silniku. Kiedy przestaje spełniać swoją funkcję, konsekwencje mogą być poważne – w skrajnych wypadkach może dojść nawet do zatarcia się silnika. Na szczęście we współczesnych samochodach takich jak RENAULT MASTER II o nagłym spadku ciśnienia oleju poinformuje nas czerwona kontrolka na desce rozdzielczej. Kontrolka ostrzegawcza ciśnienia oleju może zaświecić się z różnych przyczyn – nie zawsze winna jest wada pompy oleju. Popularną usterką jest np. uszkodzenie czujnika ciśnienia oleju, które generuje takie same objawy.
Komunikatu o niewłaściwym ciśnieniu oleju nigdy nie należy ignorować. Najlepiej przerwać jazdę i poddać pojazd szczegółowej diagnostyce w warsztacie naprawczym. Jeżeli po pojawieniu się ostrzeżenia od warsztatu naprawczego dzieli nas duży dystans, powinniśmy rozważyć holowanie pojazdu. Kiedy sprawdzenie pompy oleju w samochodzie RENAULT MASTER II wykaże jej rozszczelnienie lub zatarcie, konieczna będzie wymiana pompy na nowy element. Na rynku podejmowane są próby regeneracji pomp olejowych, jednak aby zabezpieczyć się przed kolejną możliwą awarią, najlepiej wybrać produkt fabrycznie nowy.