close-white0bb25abb
Powiadom mnie o dostępności
waiting4cb911ab

Korki spustowe oleju do SUZUKI KIZASHI

3 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Korek spustowy oleju CORTECO 220154S

Długość [mm]: 21

Wymiar gwintu: M 14 x 1,5 x 14

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

17,04

zł/szt.

map-marker-mini21468e5b

Kraków: już jutro

truck-delivery-outline-darkgrey126432d0

U ciebie: już jutro

17,04

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Korek spustowy oleju FA1 257.859.001

Wymiar gwintu: M14x1.5

Rozmiar klucza: 14

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

9,95

zł/szt.

map-marker-mini21468e5b

Kraków: już jutro

truck-delivery-outline-darkgrey126432d0

U ciebie: już jutro

9,95

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Korek spustowy oleju FA1 257.859.011

Wymiar gwintu: M14x1.5

Rozmiar klucza: 14

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

11,75

zł/szt.

map-marker-mini21468e5b

Kraków: pon. 14.04

truck-delivery-outline-darkgrey126432d0

U ciebie: pon. 14.04

11,75

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto
arrow-gray-pagination-bottom05c1a647
arrow-gray-pagination-bottom05c1a647

Części zamienne do SUZUKI KIZASHI

Korek spustowy oleju w aucie SUZUKI KIZASHI

Obecny w samochodzie SUZUKI KIZASHI korek spustowy oleju jest bardzo prostym elementem, który pozwala na zlanie płynu z miski olejowej do pojemnika. Ma on postać prostej śruby wraz z uszczelnieniem; zazwyczaj jest wykonywany z trwałego tworzywa sztucznego lub metalu. To część, która charakteryzuje się dużą wytrzymałością mechaniczną i prostą konstrukcją – to sprawia, że awarie są raczej rzadkością.

Przyczyny uszkodzenia korka spustowego oleju w samochodach SUZUKI KIZASHI

Mimo sporej wytrzymałości korka spustowego oleju w aucie SUZUKI KIZASHI niekiedy można spotkać się z problemami dotyczącymi tego elementu. Najczęstszą przyczyną jest nieostrożna jazda po nierównych trasach, wyboistym terenie czy wysokich krawężnikach. W takich okolicznościach nietrudno o uszkodzenie miski olejowej i zużycie uszczelki korka spustowego – wtedy konieczna jest wymiana całego korka. Do awarii tego elementu można doprowadzić również podczas dokręcania, gdy przyłożona zostanie zbyt duża siła, choć takie sytuacje zdarzają się naprawdę bardzo rzadko.

SUZUKI KIZASHI – wymiana korka spustowego oleju

W sytuacji, gdy wymiana korka spustowego oleju w samochodzie SUZUKI KIZASHI będzie koniecznością, w pierwszej kolejności należy wyposażyć się w fabrycznie nowy element. Jest to niedrogi komponent, a sam proces naprawy jest stosunkowo prosty. Wymianę można przeprowadzić samodzielnie lub powierzyć ją specjalistom. Podczas przeprowadzania tego zadania należy pamiętać przede wszystkim o odpowiednim zabezpieczeniu oleju, który na czas operacji będzie odsłonięty ze względu na brak korka.