9 produktów
Wybierz auto
ELR952850
Długość [mm]: 11
Wymiar gwintu: M 12
Rozwiń więcej danych
14,34
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
14,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ELR587290
Długość [mm]: 11
Wymiar gwintu: M 12
Rozwiń więcej danych
15,66
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
15,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
3RG83013
Wymiar gwintu: M12x1,25
9,53
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
9,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.0242
Długość opakowania [cm]: 2.3
Rozwiń więcej danych
17,30
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
17,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.023
Wymiar gwintu: 12x125
Rozwiń więcej danych
10,17
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
10,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
AIC52879
Długość [mm]: 21
Wymiar gwintu: M12 x 1,25
Rozwiń więcej danych
15,43
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
15,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0498452810001
Wymiar gwintu: M12x1,25
Długość gwintu [mm]: 12.5
Rozwiń więcej danych
14,80
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
14,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0498452810011
Wymiar gwintu: M12x1,25
Długość gwintu [mm]: 12.5
14,39
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
14,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: M12x1,25x11
Rozmiar klucza: 14
Rozwiń więcej danych
13,92
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
13,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obecny w samochodzie TOYOTA CELICA VI korek spustowy oleju jest bardzo prostym elementem, który pozwala na zlanie płynu z miski olejowej do pojemnika. Ma on postać prostej śruby wraz z uszczelnieniem; zazwyczaj jest wykonywany z trwałego tworzywa sztucznego lub metalu. To część, która charakteryzuje się dużą wytrzymałością mechaniczną i prostą konstrukcją – to sprawia, że awarie są raczej rzadkością.
Mimo sporej wytrzymałości korka spustowego oleju w aucie TOYOTA CELICA VI niekiedy można spotkać się z problemami dotyczącymi tego elementu. Najczęstszą przyczyną jest nieostrożna jazda po nierównych trasach, wyboistym terenie czy wysokich krawężnikach. W takich okolicznościach nietrudno o uszkodzenie miski olejowej i zużycie uszczelki korka spustowego – wtedy konieczna jest wymiana całego korka. Do awarii tego elementu można doprowadzić również podczas dokręcania, gdy przyłożona zostanie zbyt duża siła, choć takie sytuacje zdarzają się naprawdę bardzo rzadko.
W sytuacji, gdy wymiana korka spustowego oleju w samochodzie TOYOTA CELICA VI będzie koniecznością, w pierwszej kolejności należy wyposażyć się w fabrycznie nowy element. Jest to niedrogi komponent, a sam proces naprawy jest stosunkowo prosty. Wymianę można przeprowadzić samodzielnie lub powierzyć ją specjalistom. Podczas przeprowadzania tego zadania należy pamiętać przede wszystkim o odpowiednim zabezpieczeniu oleju, który na czas operacji będzie odsłonięty ze względu na brak korka.