🔥 Odbierz 40 PLN na pierwsze zamówienie z PayPo!

Powiadom mnie o dostępności

Korki spustowe oleju do TOYOTA HIGHLANDER II

8 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Korek spustowy oleju FEBI BILSTEIN 30264
Korek spustowy oleju FEBI BILSTEIN 30264
Ciężar [kg]: 0.021, Gwint zewn. [mm]: M12 x 1,25, Rozmiar klucza: 14, Kształt łba sruby / nakrę...
12,31 zł
12,31 zł

Dostawa na poniedziałek, 1 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Korek spustowy oleju ELRING 952.850
Korek spustowy oleju ELRING 952.850
Długość [mm]: 11, Wymiar gwintu: M 12, Rozmiar klucza: 14, Kształt łba sruby / nakrętki: zewn�...
14,21 zł
14,21 zł

Dostawa na poniedziałek, 1 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Korek spustowy oleju FEBI BILSTEIN 30262
Korek spustowy oleju FEBI BILSTEIN 30262
Ciężar [kg]: 0.02, Gwint zewn. [mm]: M12 x 1,25, Kolor: srebrny, Materiał: stal, Rozmiar klucza: ...
10,44 zł
10,44 zł

Dostawa na wtorek, 2 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Korek spustowy oleju SWAG 81 93 0264
Korek spustowy oleju SWAG 81 93 0264
Ciężar [kg]: 0.021, Gwint zewn. [mm]: M12 x 1,25, Rozmiar klucza: 14, Kształt łba sruby / nakrę...
12,06 zł
12,06 zł

Dostawa na poniedziałek, 1 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Korek spustowy oleju SWAG 81 93 0262
Korek spustowy oleju SWAG 81 93 0262
Ciężar [kg]: 0.02, Gwint zewn. [mm]: M12 x 1,25, Kolor: srebrny, Materiał: stal, Rozmiar klucza: ...
10,37 zł
10,37 zł

Dostawa na poniedziałek, 1 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Korek spustowy oleju BLUE PRINT ADT30101
Korek spustowy oleju BLUE PRINT ADT30101
Ciężar [kg]: 0.03, Gwint zewn. [mm]: M12 x 1,25, Rozmiar klucza: 14, Kształt łba sruby / nakręt...
11,54 zł
11,54 zł

Dostawa na poniedziałek, 1 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Korek spustowy oleju ENERGY NE00735
Korek spustowy oleju ENERGY NE00735
dla numeru OE: 90341-12012, Długość [mm]: 20.5, Ciężar [kg]: 0.02, Gwint zewn. [mm]: M12 x 1,25...
12,48 zł
12,48 zł

Dostawa na poniedziałek, 1 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Korek spustowy oleju CORTECO 220122S
Korek spustowy oleju CORTECO 220122S
Długość [mm]: 20.5, Wymiar gwintu: M 12 x 1,25 x 11,5, Rozmiar klucza: 14, Rodzaj połączenia: o...
17,43 zł
17,43 zł

Dostawa na poniedziałek, 1 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do TOYOTA

Korek spustowy oleju w aucie TOYOTA HIGHLANDER II

Obecny w samochodzie TOYOTA HIGHLANDER II korek spustowy oleju jest bardzo prostym elementem, który pozwala na zlanie płynu z miski olejowej do pojemnika. Ma on postać prostej śruby wraz z uszczelnieniem; zazwyczaj jest wykonywany z trwałego tworzywa sztucznego lub metalu. To część, która charakteryzuje się dużą wytrzymałością mechaniczną i prostą konstrukcją – to sprawia, że awarie są raczej rzadkością.

Przyczyny uszkodzenia korka spustowego oleju w samochodach TOYOTA HIGHLANDER II

Mimo sporej wytrzymałości korka spustowego oleju w aucie TOYOTA HIGHLANDER II niekiedy można spotkać się z problemami dotyczącymi tego elementu. Najczęstszą przyczyną jest nieostrożna jazda po nierównych trasach, wyboistym terenie czy wysokich krawężnikach. W takich okolicznościach nietrudno o uszkodzenie miski olejowej i zużycie uszczelki korka spustowego – wtedy konieczna jest wymiana całego korka. Do awarii tego elementu można doprowadzić również podczas dokręcania, gdy przyłożona zostanie zbyt duża siła, choć takie sytuacje zdarzają się naprawdę bardzo rzadko.

TOYOTA HIGHLANDER II – wymiana korka spustowego oleju

W sytuacji, gdy wymiana korka spustowego oleju w samochodzie TOYOTA HIGHLANDER II będzie koniecznością, w pierwszej kolejności należy wyposażyć się w fabrycznie nowy element. Jest to niedrogi komponent, a sam proces naprawy jest stosunkowo prosty. Wymianę można przeprowadzić samodzielnie lub powierzyć ją specjalistom. Podczas przeprowadzania tego zadania należy pamiętać przede wszystkim o odpowiednim zabezpieczeniu oleju, który na czas operacji będzie odsłonięty ze względu na brak korka.