5 produktów
Wybierz auto
TOP500346
Kolor: Czarny
Materiał: Tworzywo sztuczne
13,21
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
13,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 63
Wymagana ilość: 1
Rozwiń więcej danych
17,61
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
17,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV147013
17,97
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
17,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX280667
Średnica wewnętrzna [mm]: 63
18,49
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
18,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040112277
Ciężar [kg]: 0.034
Średnica wewnętrzna [mm]: 63
Rozwiń więcej danych
16,60
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
16,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Korek wlewu oleju w samochodzie BMW 3 E30 to niewielki element, który wbrew pozorom pełni bardzo ważną funkcję. Jest on integralną częścią całego układu silnikowego i odpowiada za zabezpieczenie silnika przed przedostaniem się do niego szkodliwych substancji i różnego rodzaju niespodziewanych obiektów. Z tego powodu korek wlewu oleju jest niezbędną częścią wyposażenia auta BMW 3 E30, a jego brak może powodować wiele problemów.
Warto pamiętać, że podczas jazdy zarówno silnik, jak i sam olej nagrzewają się do bardzo wysokich temperatur. W efekcie olej może przedostawać się na zewnątrz. Korek wlewu oleju w samochodzie BMW 3 E30 skutecznie zabezpiecza przed takim zdarzeniem – istotne jest jednak zadbanie o jego dopasowanie i szczelność. Tylko wtedy będzie mógł efektywnie chronić wszystkie elementy pod maską przed zabrudzeniem i uszkodzeniem, a dodatkowo zabezpieczać silnik przed utratą zbyt dużej ilości oleju.
Choć problemy z tym komponentem występują dość rzadko, w niektórych sytuacjach niezbędna może okazać się wymiana korka wlewu oleju w samochodzie BMW 3 E30. Ważne jest kontrolowanie co jakiś czas jego stanu i szczelności. Kluczowym sygnałem ostrzegawczym będą problemy z odpowiednim dokręcaniem korka. Wtedy nie pozostaje nic innego, jak zakup nowego elementu i wymiana – można wykonać to samodzielnie lub udać się do profesjonalnego warsztatu. Sam koszt korka jest dość niewielki i zazwyczaj mieści się w zakresie 15–60 zł.