23 produktów
Wybierz auto
Nr art: 0498866370011
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 040148893
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: ELR455740
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0498866370001
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0418220115S
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0498768920011
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: SWA20906564
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 042220927531
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: ENERGYNE00731
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: ELR587270
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 040148890
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: FA1257825011
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: ELR427210
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: BLUADJ130101
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0418220149S
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: VAIV201379
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: FA1257825001
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: VAIV201061
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: ELR774390
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 040106564
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Obecny w samochodzie BMW 3 E30 korek spustowy oleju jest bardzo prostym elementem, który pozwala na zlanie płynu z miski olejowej do pojemnika. Ma on postać prostej śruby wraz z uszczelnieniem; zazwyczaj jest wykonywany z trwałego tworzywa sztucznego lub metalu. To część, która charakteryzuje się dużą wytrzymałością mechaniczną i prostą konstrukcją – to sprawia, że awarie są raczej rzadkością.
Mimo sporej wytrzymałości korka spustowego oleju w aucie BMW 3 E30 niekiedy można spotkać się z problemami dotyczącymi tego elementu. Najczęstszą przyczyną jest nieostrożna jazda po nierównych trasach, wyboistym terenie czy wysokich krawężnikach. W takich okolicznościach nietrudno o uszkodzenie miski olejowej i zużycie uszczelki korka spustowego – wtedy konieczna jest wymiana całego korka. Do awarii tego elementu można doprowadzić również podczas dokręcania, gdy przyłożona zostanie zbyt duża siła, choć takie sytuacje zdarzają się naprawdę bardzo rzadko.
W sytuacji, gdy wymiana korka spustowego oleju w samochodzie BMW 3 E30 będzie koniecznością, w pierwszej kolejności należy wyposażyć się w fabrycznie nowy element. Jest to niedrogi komponent, a sam proces naprawy jest stosunkowo prosty. Wymianę można przeprowadzić samodzielnie lub powierzyć ją specjalistom. Podczas przeprowadzania tego zadania należy pamiętać przede wszystkim o odpowiednim zabezpieczeniu oleju, który na czas operacji będzie odsłonięty ze względu na brak korka.