Powiadom mnie o dostępności

Korki wlewu oleju do MAZDA MX-5 III

2 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Ciężar [kg]: 0.021

Długość opakowania [cm]: 4.6

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

39,52

zł/szt.

Kraków: czw. 06.02

U ciebie: czw. 06.02

39,52

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

48,36

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

48,36

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MAZDA MX-5 III

Korek wlewu oleju w samochodzie MAZDA MX-5 III – do czego służy?

Korek wlewu oleju w samochodzie MAZDA MX-5 III to niewielki element, który wbrew pozorom pełni bardzo ważną funkcję. Jest on integralną częścią całego układu silnikowego i odpowiada za zabezpieczenie silnika przed przedostaniem się do niego szkodliwych substancji i różnego rodzaju niespodziewanych obiektów. Z tego powodu korek wlewu oleju jest niezbędną częścią wyposażenia auta MAZDA MX-5 III, a jego brak może powodować wiele problemów.

MAZDA MX-5 III – dlaczego korek wlewu oleju jest tak ważny?

Warto pamiętać, że podczas jazdy zarówno silnik, jak i sam olej nagrzewają się do bardzo wysokich temperatur. W efekcie olej może przedostawać się na zewnątrz. Korek wlewu oleju w samochodzie MAZDA MX-5 III skutecznie zabezpiecza przed takim zdarzeniem – istotne jest jednak zadbanie o jego dopasowanie i szczelność. Tylko wtedy będzie mógł efektywnie chronić wszystkie elementy pod maską przed zabrudzeniem i uszkodzeniem, a dodatkowo zabezpieczać silnik przed utratą zbyt dużej ilości oleju.

Kiedy wymienić korek wlewu oleju w aucie MAZDA MX-5 III?

Choć problemy z tym komponentem występują dość rzadko, w niektórych sytuacjach niezbędna może okazać się wymiana korka wlewu oleju w samochodzie MAZDA MX-5 III. Ważne jest kontrolowanie co jakiś czas jego stanu i szczelności. Kluczowym sygnałem ostrzegawczym będą problemy z odpowiednim dokręcaniem korka. Wtedy nie pozostaje nic innego, jak zakup nowego elementu i wymiana – można wykonać to samodzielnie lub udać się do profesjonalnego warsztatu. Sam koszt korka jest dość niewielki i zazwyczaj mieści się w zakresie 15–60 zł.