Powiadom mnie o dostępności

Korki wlewu oleju do MITSUBISHI PAJERO SPORT I

4 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Ciężar [kg]: 0.005, Długość opakowania [cm]: 5.4, Szerokość opakowania [cm]: 5.4, Wysokość ...
13,27 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
17,49 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
20,50 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
18,35 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MITSUBISHI

Korek wlewu oleju w samochodzie MITSUBISHI PAJERO SPORT I – do czego służy?

Korek wlewu oleju w samochodzie MITSUBISHI PAJERO SPORT I to niewielki element, który wbrew pozorom pełni bardzo ważną funkcję. Jest on integralną częścią całego układu silnikowego i odpowiada za zabezpieczenie silnika przed przedostaniem się do niego szkodliwych substancji i różnego rodzaju niespodziewanych obiektów. Z tego powodu korek wlewu oleju jest niezbędną częścią wyposażenia auta MITSUBISHI PAJERO SPORT I, a jego brak może powodować wiele problemów.

MITSUBISHI PAJERO SPORT I – dlaczego korek wlewu oleju jest tak ważny?

Warto pamiętać, że podczas jazdy zarówno silnik, jak i sam olej nagrzewają się do bardzo wysokich temperatur. W efekcie olej może przedostawać się na zewnątrz. Korek wlewu oleju w samochodzie MITSUBISHI PAJERO SPORT I skutecznie zabezpiecza przed takim zdarzeniem – istotne jest jednak zadbanie o jego dopasowanie i szczelność. Tylko wtedy będzie mógł efektywnie chronić wszystkie elementy pod maską przed zabrudzeniem i uszkodzeniem, a dodatkowo zabezpieczać silnik przed utratą zbyt dużej ilości oleju.

Kiedy wymienić korek wlewu oleju w aucie MITSUBISHI PAJERO SPORT I?

Choć problemy z tym komponentem występują dość rzadko, w niektórych sytuacjach niezbędna może okazać się wymiana korka wlewu oleju w samochodzie MITSUBISHI PAJERO SPORT I. Ważne jest kontrolowanie co jakiś czas jego stanu i szczelności. Kluczowym sygnałem ostrzegawczym będą problemy z odpowiednim dokręcaniem korka. Wtedy nie pozostaje nic innego, jak zakup nowego elementu i wymiana – można wykonać to samodzielnie lub udać się do profesjonalnego warsztatu. Sam koszt korka jest dość niewielki i zazwyczaj mieści się w zakresie 15–60 zł.